Anděl půvabu a krásy – Haniel

Již několik dní mám pocit, že je v mé přítomnosti nový anděl. Zadkiel se dobrovolně stáhl do pozadí a uvolnil své místo nějakému pro mě neznámému andělu. I ta energie, kterou okolo sebe vnímám, je jiná – mnohem lehčí, ženská. Cítím vůni růží a jasmínu. Vzpomínám na dovolenou u moře, na mušle, které si každý rok vozím domů… nasadila jsem perleťové náušnice a…. pochopila jsem, že bude čas se s tím novým andělem seznámit…

Přišel ke mě Haniel v podobě nádherné ženy. Bylo mi to jasné. V poslední době jsem řešila milostné vztahy mých minulých životů a tím jsem se dostala do citového chaosu.

To bylo také to první, co jsme řešily. Dostaly jsme se spolu do jedné dimenze, která mi připomínala lázně. Byl to veliký park, kde byla spousta plošin. Haniel mi řekla, ať si jednu z nich vyberu. Vstoupila jsem na jednu, kde bylo několik sprch. Lehla jsem si pod ně a nechala se omívat. Hned jsem cítila, jak mě ta voda – měla barvy duhy – začala čistit, nejdřív napovrchu, později i vnitřně. Vnímala jsem to, jako kdyby se ode mě odlupovaly kusy kamenných desek. Celou dobu mě Haniel držela za ruku. V jednom okamžiku jsem i vystoupila z mého těla a viděla jsem všech mých pět minulých životů – ve kterých jsem ztratila mé manžely. Jeden padl ve válce, druhý byl oběšen… bylo to smutné, ale měla jsem je tak blízko u sebe… a mohla jsem se rozloučit. Konečně byli volní a já také.

Potom jsem si sedla na plošinku, kde kvetly růže a jasmín. Lehla jsem si na lehátko a Haniel mě hladila – masírovala mi celé tělo. Cítila jsem se jako nová. Lehčí a šťastná.

Nazpátky jsem se vrátila zcela odpočinutá, plná nových sil. Jedno jsem při tomto výletě ztratila: moji nevysvětlitelnou touhu, která mě v mých šťastných okamžicích přiváděla k pláči.

Haniel je archanděl, který patří k planetě Venuši. Jeho jméno znamená Božská něha, půvabnost, krása. Kdo hledá něhu, krásu a půvab ve svém životě, je u Haniela na pravém místě. Haniel nám může posílit sebevědomí a tím nám umožní, abychom se více otevřeli citům v našem životě. Haniel chce být naší přítelkyní. Ujme se nás v situaci žalu, bolesti, strachu, které prožíváme v souvislosti s naší láskou a také krásou – stárnutím. Haniela přivábíme mušlemi, perlami, růžemi, jasmínem… Haniel mě upozornila i na to, abychom se obklopovali krásnými věcmi (nemusí bý drahé), abychom chodili do divadla, na koncerty, na vernisáže, to nám pomůže najít krásu v našem životě.

Haniel: „My andělé vás můžeme i omladit – na duši i na těle.“

Děkuji Haniel.

5 thoughts on “Anděl půvabu a krásy – Haniel

  1. mariaaab píše:

    Majka,
    ďakujem za krásny článok! pomohol mi v čase, keď i ja riešim minulé životy plné lásky a trápenia.
    tak zasa “z hora” poslali super udičku 😀 😀 😀

    Like

Pridaj komentár

