Zrušenie zmluvy nemať deti

Nasledovná metóda slúži zrušeniu zmlúv duše

  • Opýtaj sa tvojho sprievodcu, či je teraz správny čas na ukončenie zmlúv s duševnými partnermi. Môže byť, že si ešte neodstránil(a) všetku karmu medzi tebou a tvojím partnerom.
  • Zapáľ bielu sviečku a drž dlane v oblúku nad plameňom. Popros tvojho sprievodcu a učiteľa o pomoc pri zrušení zmluvy nemať deti.
  • Nechaj biele svetlo sviečky prechádzať tvojím telom a popros o lásku, svetlo a pravdu Stvoriteľa, byť prítomný v tvojom fyzickom, duševnom, mentálnom a emocionálnom tele, pokiaľ vyslovuješ tvoju žiadosť.
  • Predstav si deti, ktoré chceš počať a prilož ruky k tvojmu srdcu s intenzívnym a hlbokým pocitom lásky k tomu dieťaťu.
  • Maj na vedomí, že zmluvu duše môžeš zmeniť len pomocou lásky.
  • Drž energiu lásky v tvojich rukách a veď ich smerom hore nad tvoju hlavu. Teraz z nich vypusti tú energiu.
  • Opakuj 3 krát: Stvoriteľ všetkých živých tvorov, Domov bohov a bohýň lásky, Domov plodnosti, Akasha kronika, Vyššie Ja, Stredné Ja, Spodné Ja.
  • “Ruším môj prísľub neporodiť do tohto sveta deti, pretože všetky zmluvy duší sú splnené a v súlade s tým žiadam o zmenu v Akasha kronike. Ruším moju zmluvu plná(ý) lásky a potvrdzujem, že chcem a viem robiť moje životné skúsenosti aj s dieťaťom”
  • Povedz tri krát “Ďakujem.”
  • Sviečku nechaj dohorieť až pokiaľ sama nezhasne. Zhasni ju len keď odchádzaš z domu alebo ideš spať, aby sa nič nestalo. Ukonči rituál tak, že povieš po zhasnutí sviečky “Nech sa tak stane”.

6 thoughts on “Zrušenie zmluvy nemať deti

  1. saltinka píše:

    Tinka
    to je perfektné,takto si myslím,že sa môžeme zbaviť aj iných zmlúv,trebárs chudoby,vernosti nejakému ideálu(samozrejme,pokiaľ ich objavíme),len si ten text upravíme.Pri práci s srt som postrehla viackrát,že som v minulých životoch robila rôzne zmluvy,ja sa ich zbavujem rovno pri čistení s srt,ale nie každý s touto metódou pracuje.

    Like

    • Saltinka ano, mas pravdu. Presne ako hovoris si staci upravit text. My sme akurat zistovali ohladom SRT, v rakusku to tu nikto nepozna ani s tym nepracuje, takze sa tesim(e) ze pojdeme na kurz na Slovensko! 🙂

      Like

  2. saltinka píše:

    Tinka
    prajem vám zažiť tú radosť z prvých objavených negatívnych presvedčení,je to zváštny pocit sa ich zbavovať,mne sa srt veľmi páči,mám síce trochu problémy so slabou objektivitou,ale pracujem na tom,no čo za tie roky ,čo som tu som si toho nazbierala ,aj sa obrnila vedomou kontrolou svojho okolia a teraz mi robí tú medvediu službu,že ma chráni 😀

    Like

  3. maja píše:

    Cauky Tino, vcera vecer jsem se prekonala a take jsem si vzala cas na tento ritual. Uplne to ze me “padalo”. Bylo to jine tema – deti mame dost 🙂 . I ja doporucuji. 🙂

    Like

    • Super Maji.
      Inac..ako prijdes na to ktore zmluvy treba zrusit? Ak na to prijdes, tak mas uz najväcsiu pracu za sebou, nie? Rozmyslam ci by som nemala takto nejak tie moje usi riesit, ale neviem aku zmluvu by som mala zrusit… ❓

      Like

      • maja píše:

        Tino, u mne to bylo to, ze se v mem zivote jedna vec stale opakovala. Sla jsem do kanalu a hledala odpovedi. Zeptala jsem se i na smlouvu, kterou je treba zrusit. A dostala jsem potrebne informace. 🙂

        Like

Pridaj komentár

