Vízia o radosti a láske

Dnes som sa na potulkách (vo fantázii, astrále, what ever) s mojím jednorožcom Aaronom dostala do zaujímavej situácie, ktorá mnou pohla a chcem sa s ňou s vami podeliť. 😀

Pristláli sme pri veľkom a nádhernom hrade, zámku. Boli sme z boku hradu, na schodoch, odkiaľ sme mali výhľad na nádvorie. Bolo plné ľudí, ktorí čakali na kráľovnú, ktorá sa zachvíľu objavila velikánskom balkóne a prehovorila k nim. Na jej presné slová sa už nepamätám, vravela o tom, ako sa máme dobre, že si to treba vážiť, o láske k sebe a k iným. Na záver vyzvala svoj národ, aby oslavovali samých seba. Všetci boli nadšení, rozprúdila sa veľká vrava, tance, zábava.

Na okraji som si všimla jednu ženu, ktorá sa s tou situáciou vôbec nevedela stotožniť. (Tú ženu som v reálnom živote spoznala na jendom seminári, ale nemáme kontakt.) Zostúpila som z Aarona a prišla ku nej. Bola smutná. Objala som ju a v tom sme splynuli do jedného. Splynuli sme tak, ako keď teplý vzduch  prúdi do studenej izby a zmiešajú sa, nevidno to a predsa len to cítiť. Ako Jedno sme cítili lásku a radosť, vošiel do nás pocit tepla a nádhery. S týmto pocitom sme sa znovu rozdelili a pridali sa k zabávajúcim sa.

Aj ľudia okolo nás sa spájali a za okamih boli znovu oddelení, aby mohli byť spolu a oslavovať.

Týmto moja vízia skončila. Nechala vo mne pocit radosti, ako keby nás bolo stále viacej čo sa navzájom tešíme, podporujeme, rastieme, pomáhame si…

One thought on “Vízia o radosti a láske

  1. jana73 píše:

    … myslim, ze je to tak … ci citim … juj, nech len to takto je, avsak, mat na pamati a snazit sa neustale mysliet i na to “bud pozorna a predvidava” … nie strach aby vladol, iba pozornost, pretoze nie celkom kazdy “pochopi” tu radost a lasku … ma tendenciu i vyuzit a zneuzit … preto ta pozornost … ale krasne a takto to citim 🙂

    Like

Pridaj komentár

