Zvláštne cestovanie s Akashou

Minule, 09.02., sa mi stala veľmi zaujímavá vec, o ktorú by som sa rada s vami podelila :). Kamarát mi napálil CD s relaxačnou hudbou. Nikdy som to nejak zvláštne neobľubovala, vždy som si pri channelingoch pustila svoju hudbu, podľa aktuálneho rozpoloženia. Ale teraz ma to k tomu vyslovene ťahalo. Bolo tam veľa názvov, no ja som intuitívne skopírovala jeden, ktorý ma zaujal, ani neviem vlastne čím :). Uvoľnila som sa, trošku som si prečistila v sebe emócie, keďže v poslednej dobe je toho veľa a zrazu sa mi v plnej kráse zjavila Ona..

Akasha. V tomto živote som s ňou nekomunikovala (zjavila sa mi ako žena), ani som nikdy neštudovala kto/čo to vlastne je. V tom momente mi to ale prišlo ako úplne prirodzená a jasná vec, že ma sprevádza práve ona. Chvíľku sme sa len rozprávali. Vravela mi, že sa musím sama milovať aby som dokázala milovať všetko okolo seba tak, ako chcem (už dlhšie myslím na to, ako veľmi všetko milujem, ale zároveň viem, že to stále nie je také silné, ako by som chcela 🙂 ). Počas nášho rozhovoru som si uvedomila, že to je najčistejší kanál, aký som kedy zažila. Väčšinou to prebieha tak, že ja hovorím vety, na ktoré myslím a až potom mi prichádza odpoveď. Teraz, to bola čistá výmena informácii. To, čo mi ona vravela som si musela ja “prekladať” do slov len kvôli tomu, aby som ich pochopila tu, v našej dimenzii a vedela sprostredkovať ďalej.

Chvíľu som len tak rozjímala, sedeli sme na “mojej” astrálnej lúke. Potom ma zrazu vzala za ruku a povedala mi:

“Poď, ideme sa pozrieť na všetko :).”

Vyniesla ma úplne “nad” všetko, videla som vesmír, galaxie a všetko bolo nádherne poprepájané. Spýtala som sa, čo je za tým všetkým. So smiechom mi odpovedala, že:

“Čo môže byť za nekonečnom?”

Chvíľu som nad tým premýšlala, doplo mi, že takto to pôjde do nekonečna. Vedomie, Absolútno, Boh, nazvime to ako chceme, sa bude donekonečna spoznávať prostredníctvom tohoto nekonečného systému prepojených vecí. Chvíľu som len rozjímala nad týmto všetkým. Po chvíli sa znova ozvala Akasha.

“Myslíš si, že si pripravená prepojiť sa so všetkým, s celým nekonečnom?”

Chvíľu som nad odpoveďou premýšľala, potom som si uvedomila, že je to to, na čo posledné týždne čakám a po čom vlastne túžim :). Z mojich prstov, z môjho astrálneho tela začali vyletúvať povrazy fialovej farby a tie sa ďalej vetvili a pripájali sa na všetko. Bol to úžasný pocit. (Ku povrazom – vždy, keď som videla nejakého mne blízkeho človeka, videla som akoby povraz ktorý nás spája. Nie obmedzuje, len spája :). ) Opäť som chvíľu len rozjímala nad tým všetkým a zároveň ničím.

Zrazu mi so smiechom povedala, že nech sa pozriem na svoju energiu v našej dimenzii. Nechápala som, tak som sa šla skutočne pozrieť. Moja energia (aura, dajme tomu:) ) sa rozprestierala pekný kilometer, dva odo mňa :D. Akasha mi povedala, aby som pritiahla k sebe, tesne k telu. Potom som ju jemne uvolnila a zastavila kúsok od tela.

Akasha ma znova zobrala za ruku a ocitli sme sa tam, kam som už dlho chcela ísť, ale ešte som na to nebola pripravená. Dimenzia príčiny. Videla som ju presne tak, ako ju Tinka popísala v článku dimenza príčiny. More, v ktorom každá kvapka znamená jedno rozhodnutie, príčinu a dôsledok.  Akasha sa mi znova s úsmevom prihovorila:

“Pozri Saši, prší! Ponor sa do tej krásy :).”

V tom momente som sa ponorila a cítila všetky príčiny a dôsledky. Veľmi príjemné mi to nebolo (akoby toho bolo až veľa, snažila som sa to vnímať všetko naraz 😀 ), a tak som sa chcela vynoriť. Akasha sa zasmiala a povedala:

“Je ti tam nepríjemne? Taaak si tam ešte ostaň! :D”

Prestala som sa snažiť vnímať každý jeden dôvod a pôvod kvapiek v mori a len som proste rozjímala. Znova bolo všetko krásne poprepájané, jemne sa to vlnilo a všetko bolo krásne modré a nekonečné, ako oceán. Ako som si toto uvedomila, Akasha mi povedala:

“Vidíš to svojimi pozemskými očami. Neboj sa dať veciam farbu :).”

Celý oceán aj kvapky, ktoré do neho dopadali, som zrazu premenila na celé spektrum farieb. Nádherne to vyzeralo, farby neostávali na jednom mieste, menili a striedali sa v jednej harmónii. Pozerala som na tú krásu a opäť som rozjímala, stávala som sa absolútnou súčasťou tohoto všetkého a ničoho.

Hudba, ktorá mi hrala do uší zrazu zmenila vibráciu a ja som sa nechala vytiahnuť niekam… Objavili sa predo mnou anjeli. Najskôr traja, v tomto živote mne najbližší. Gabriel. Nikdy som ich nevidela tak ako teraz, mala som chuť ich vyobjímať, podeliť sa o všetku lásku ktorou sa stávam. Gabriel sa zasmial a povedal, že ich môžem objímať koľko len chcem. Objala som Gabriela a vedľa neho sa objavil Michael. Nádherní muži, ktorých som sa prvý krát odvážila vidieť ľudskými očami. Aj jeho som vyobjímala :). A potom sa zjavil Lucifer, ktorého energiu vraj v tomto živote nesiem. Mno, fyzicky dokonalý chlap, čo vám budem hovoriť :D. A zrazu mi Akasha pošepkala citát z Biblie. Neviem jeho presné znenie, ani neviem, či tam niečo také skutočne stojí. Znelo to však takto:

“… a celé nebesia anjelov zostúpili a zvestovali narodenie Ježiša Krista…”

A ja som skutočne zbadala množstvo anjelov, usmievali sa na mňa, vyžarovala z nich absolútna láska a pokoj, hrali všetkými farbami. Lucifer mi “zašepkal do ucha” (skutočne som tú informáciu prijala len ako jemný šepot):

“Vitaj doma.”

a Gabriel sa postavil predo mňa a s úsmevom povedal:

“Stávaš sa anjelom na Zemi, podávaj ruku tým, ktorí o to stoja a posielaj lásku tým, ktorí sa toho boja.”

Vrátila som sa po chvíli znova “nad” všetko a len som sa prizerala všetkej tej nádhere. Akasha sa na mňa usmievala a ja som cítila v sebe pokoj a lásku, nie len vo svojom astrálnom tele, ale i v tom fyzickom. Zložila som slúchadlá a pozrela na telefón. Do konca “skladby” zostávalo tak 15 sekúnd. Chvíľu som ešte sedela a premýšľala. Napadalo mi stále jediné slovo.

MILUJEM!

Čerešnička na torte, volala som hneď s Tinkou. Spýtala sa ma, či viem kto je vlastne Akasha. Odpovedala som, že netuším :D.  Povedala mi, že Akasha, je považovaná za Éter, vlastne za to Všetko, na čo som ja pozerala :).

13 thoughts on “Zvláštne cestovanie s Akashou

  1. Nina píše:

    Ďakujem pekne, že si mi dala link Saši 😀 Ten výlet bol naozaj nádherný. Mám len takú otázočku, to si zažila bezpodmienečnú lásku?

    Like

  2. boo bak píše:

    už len zo slov srší úžasná energia, nedokážem si predstaviť, aké to bolo “naozaj” 🙂 každopádne veľký úspech si myslím, gratulujem 🙂

    Like

Pridaj komentár

