Ashtar Sheran po druhe

Od prveho stretnutia s bytostou menom Ashtar Sheran mi bolo jasne, ze nebol u mna posledny krat.

Vcera som si sadla teda do meditky a pozvala som ho k sebe.

Vela krat som mu davala otazky v mysli, tykalo sa to hlavne informacii ktore som spajala s “vesmirnimi ludmi.cz” a preto som chcela od neho pocut co je teda zac:
Som, kto som. Velitel vesmirnej flotily. Nikomu ale velit nemusim – velitel je vase slovo. Kazdy vieme, co mame robit, mame spolocne vedomie.

Cim sa odlisujes od tvojich “ludi” na lodiach?
Komunkaciou s inymi spolocenstvami. Pricom informacie, ktore dostavam su v tom momente dostupne “mojim ludom”. Predstav si ma ako paprsok svetla z lampy; obojsmerny.

Preco sa starate akurat vy o zem?
Sme s nou energeticky uzko prepojeni. Nepodliehajte panike, rozdavajte lasku. Sustredte sa na svoj rozvoj.
Zosuladte svoje energie, citte spojenie s vasou Matkou Zem. Citte spojenie s vasim Otcom, stredom vesmiru.
Stante sa spojenim Otca a Matky, stante sa Synom.

Chces rozpravat o nicivych energiach?
Nie, vsetko bolo povedane. Je to len ich podstata bytia.

O com chces rozpravat?
O nekonecnej laske. Mozete ju cerpat kamkolvek sa pozriete. Zalezi len na vas ci to chcete. Ci ste schopni vidiet vo vsetkom lasku.

Existuju situacie kde naozaj lasku nevidno, co s tym?
Zahlad sa 360° a lasku objavis, nacerpaj ju a napln nou miesta kde chyba.

Je to ako liecenie tela?
Presne tak, ak vidis okolo seba tmave miesto, napln ho svetlom. Tym chcem povedat, ak niekde chyba laska, pridaj ju tam.

Je mi to cudne ze ty ako “mimozemstan” mi radis ako zit na zemi.
To, ze nie som clovek, neznamena ze som neni so zemou spojeny a ze neviem co potrebuje na svoj rozvoj. Ako potom nazyvate anjelov? Ti su tiez mimozemsky.

No ale kde posobia anjeli, predsa na zemi?
Nie, ti posobia AJ na zemi.

Takze posobia aj na inych planetach inych slnecnych sustav?
A preco nie? Su to bytosti svetla, prinasaju lasku, su tam kde ich je treba.

Musim na dnes koncit, dakujem ti.

17 thoughts on “Ashtar Sheran po druhe

  1. maja píše:

    Zajimave, zase jiny uhel pohledu a zase v podstate to same.😉

    Moc pekne, jak ten Ashtar Sheran vypada? Vzdycky, kdyz ctu tvoje haluze, mam i obrazek. Tentokrat velmi legracni.😉

    Like

  2. No, tak stribrneho ho mam taky. Je to takovy maly panacek – maly zkuseny pan, ktery moc dobre vi, co dela. Nasel si te a jeste ti toho povi vic.😉 Tesim se na pokracovani.

    (Anebo uz mi sibe…😀 ).

    Like

  3. A čo ak anjel a mimozemšťan je to isté? 🙂
    A rozdiel je iba v transformácii informácie získanej duchovnou cestou do fyzického chápania…. do vytvoreného obrazu zhmotnenej myšlienky???

    Like

    • Mno ked si to zoberieme tak, ze komunikujeme s “nezemskou” energiou, tak moze byt. Ale su energie, bytosti, ktore nemaju anjelske kvality, Ashtar patri medzi nich. Tak isto ku nim ratam vzostupenych majstrov alebo bytosti inych snecnych sustav. Su sice vo vyvoji dalej ako my (poniektori), ale nie su to anjeli🙂 Ja tam citim rozdiel v ich energiach… Neviem ako to citia druhi, bolo by to zaujimave zistit😉

      Like

      • Ja som sa len tak zamýšľal, lebo kľudne by sa to mohlo pomiešať.
        Tvoj prípad mi sedí na Ashtara, ale si si určite všimla, že koľkí rozprávajú s archanjelom a mne sa často zdá, že to nie je archanjel a ani mimozemšťan.🙂

        Like

      • Minne ano, mohlo by sa to pomiesat. Ono je to dost tazke, na jednej strane hovorime (piseme) ludom, doverujte si co citite, co vidite.. na druhej strane je ale pre “identifikaciu” potrebny cisty kanal. Ist do stretnutia HLAVNE bez ocakavani a byt vo svojom strede, v plnej koncentracii. Ja to neberem nikomu za zle, ak sa mu tam prichomutne niekto iny, berem to ako proces ucenia, ktorym musi prejst kazdy kto sa vyda touto cestou. Hlavne je, prijst na to, ze ak si myslim ze mi ta ktora energia nerobi dobre alebo mi nic neprinasa, vediet ju poslat prec. Robit si ochranu beriem za samozrejmost.

        Like

  4. Tina, nabudúce keď s ním budeš kecať, tak by si sa ho mohla spýtať, či mi fakt dali nejaké mikročipy pod kožu (do pravej ruky)😆 lebo sa mi o tom snívalo a bol to dosť reálny sen😆 Cítila som to.😕

    Ale článok je perfektný, veľmi na mňa zapôsobila tá časť o vypĺňaní tmavého miesta láskou!😀 Myslím, že sa do toho pustím.😀

    Like

  5. bubu píše:

    Chcem len komentovat, ze kazdy jeden z nas na tejto planete ma skutocny povod v urictej casti vesmiru, v tejto dobe sa bytosti spajaju ci uz su to vesmirne ci pozemske…
    Podla mna tento channeling nema nic spolocne s laskavou bytostou, pretoze ak je raz spojenie, tak bytosti sa nikde neponahlaju a toboz neukoncia rozhovor musim ist….

    tak isto je tam velmi vela bodou kde su opisane strukturi dost hrubohmotne….

    preto je velmi dolezite sa pred channelingom dobre ocistit a hlavne odosobnostnit!

    Like

    • ouuu… som to “musim ist” napisala hrubym, ako by to bolo od neho, sry, idem to opravit – to bola moja hlaska. A.. citila som ho laskaveho ;))) ako laskyplnu bytost..🙂

      Like

Pridaj komentár

