Môj nový sprievodca srnka a jej lekcie

Dnes som si spravila šamanské cestovanie vedome pre môj rozvoj. Nie ako inokedy, že som použila moje silové miestečko len na odrazenie sa do iných dimenzií. Išla som do môjho vnútra, upratať a niečo sa naučiť. Týmto som vzala na vedomie udičku, ktorá sa mi hompáľa pred nosom😉

Poprosila som o moju ochranu, aby bola cesta pre mňa prínosná a aby sa mi na nej nič nestalo, aby som sa v pohode vrátila späť do reality. Na mojom silovom mieste ma čakal jednorožec Aaron, ktorý už nie je tak prezentný, objaví sa len keď niečo potrebujem. V záhrade som si predstavila strom, ktorý ako som sa dočítala v jednom článku, predstavoval bránu do iných svetov. V jeho koreňoch som hľadala otvor do spodného sveta. Našla som niečo ako myšiu dieru a vošla do nej. Ešte som popri tom rozmýšlala ako ja s mojím veľkým telom vojdem, ale na chvíľu som sa zmenšila a vnútri som bola už asi zmenšená, lebo som videla správne proporcie tunela ku mne.

Na konci tunela som sa objavila v ihličnatom lese, čakal na mňa vlk. Spýtala som sa ho či je moj sprievodca, odpovedal že nie, ale on ma k mojmu dovedie. Nasledovala som ho a prišli sme ku pňu, pri ňom ma čakal hnedý zajac. Na moju otázku či je môj sprievodca odpovedal kladne a hneď mi nakázal, aby som do misky čo je v zemi nahádzala všetky vlastnosti, ktorých sa chcem zbaviť. Hádzala som všetko čo mi napadlo, aroganciu, ego, egocentrizmus, nevšímavosť, necitlivosť, ne-súcit… niektoré vlastnosti ani neviem či ešte mám, ale keďže mi napadli, tak asi sa ešte čo-to našlo. Ešte si teraz spomínam, že nejakú vlastnosť som musela zo mňa krájať, lebo jej bolo tak veľa – neviem už ale ktorá to bola. Asi je to dobre tak hihihi. V miske sa všetko transformovalo na hmlu a mizlo.

Potom som sa spojila so zemou, ťahala od nej cez chodidlá výdatnú červenú energiu, zhora do mňa išla zlatá energia a napĺňala som prázdne miesta vlastnosťami ktoré chcem mať lepšie rozvinuté: súcit, empatia, vedieť sa vžiť do situácií, pochopenie…atď.. až na koniec som všetko preplietla nekonečnou dôverou a láskou ku všektému čo je.

Zajac bol spokojný a zahlásil že ho mám nasledovať. Spýtala som sa ho ako sa volá, povedal že Edi. Rozbehol sa po cestičke v lese, prebehol na lúku a uprostred zastal. Vysveltil mi, že rôzne cesty z lúky znázorňujú moju životnú púť. Jedna bola priama asfaltová – ale zdala sa mi nudná. Ďalšia bola plná tŕnia a zarastená. Bolo ich tam ešte viacej, moju pozornosť upútala poľná cesta plná kvetov. Edi povedal že je to cesta lásky. Tak som sa ňou rovno vybrala. Na moje počudovanie Edi zostal stáť na lúke, prestal ma sprevádzať. Obzrela som sa za ním, oznámil mi, že mi bude pomáhať čistiť sa, čerpať novú energiu a bude ma sprevádzať k životným križovatkám. Vedela som, že na ceste na mňa bude čakať iný sprievodca.

Ktorý sa aj hneď ukázal. Bola to srnka (akurát teraz mi napadlo že som sa jej zabudla spýtať na meno). Docupitala ku mne, držala chvíľu so mnou krok, mohla som jej dať ruku na chrbát alebo ju pohladkať po hlave. Zachvíľu zabočila do poľa a sadla si. Okolo nás boli samé kvety, nakázala mi zobrať jeden do ruky. Bolo to niečo ako sedmikráska, obklopila som okolo nej dlane a cítila jej energiu. Srnka mi ukazovala ako si kvet berie enegiu zo zeme, ale aj zo slnka. Mala som možnosť precítiť prúdenie v a okolo toho kvetu. Srnka mi vysvetlila, že môžem pri mojich cestách používať energiu kvetov a stromov. Najprv mi chcela povedať že ktorý kvet na čo je, ale keďže poznám všeho-všudy 3 kvety, tak posúdila že bude najlepšie keď si buď vyberem jeden intuitívne, alebo poprosím kvet na chorobu A aby sa ku mne dostavil. Videla som pred sebou aj ako to dostavenie myslela – že sa ten kvet jednoducho objaví pred mojimi nohami. Nemám ho trhať, ani sa ho dotýkať, len ho poprosiť o pomoc a napojiť sa na jeho energie.

Na to srnka povedala že na dnes stačilo, ale nech prijdem na ďalší deň, že budeme pokračovať. Jej ďalší deň je síce iný ako náš, ale šak prežije keď sa budem riadiť podľa seba..hihihi.

Rozlúčila som sa a išla tunelom späť do mojej záhrady a potom do našej krásnej 3D reality na balkóne na slniečku🙂.

Dnes sa pojdem navečer prejsť, pristavím sa pri nejakej sedminkráske a budem preciťovať jej energiu.

One thought on “Môj nový sprievodca srnka a jej lekcie

  1. 🙂 Krásna cesta. Takto som sa za zvieratkami dostávala cez osobný totem. (Na silovom mieste sa mi vždy premávajú anjeli.) Budem zasa musieť ísť raz pokukať svoje zvieratká – normálne si mi na to urobila slinku!😀

    Like

Pridaj komentár

