Výzva na meditáciu (2.6.) – Ropa v Mexickom zálive

Túto výzvu som prebrala z blogu Terrafiny.

Čo sa tam stalo: Spoločnosť British Petrol (BP) pri ťažbe ropy spôsobila jej únik cez netesniaci ventil do oceánu. Vrtná veža Deepwater Horizon začala horieť 20. apríla a o dva dni sa potopila. Odvtedy znečisťuje Mexický záliv denne zhruba 5000 barelov ropy.  Posledné čísla hovorili o 12.000-25.000 uniknutých bareloch za deň.  Ropné znečistenie na pobreží Luisiany zasiahlo pláže, preniklo do mokradí, zlikvidovalo lukratívny lov rýb a rozhnevalo miestnych obyvateľov, ktorí sa ešte spamätávajú z následkov hurikánu Katrina z roku 2005.

Kto je poškodený: priamo sú zasiahnuté štáty Alabama, Florida, Louisiana, Mississippi a vody v ich okolí, ako i ekosystém celej zemegule
Pomoc pre: obyvateľov poškodených oblastí, zvieratá, zem a vodu

Nasmerovanie zámeru: upokojenie hnevu ľudí, vyliečenie pocitu krivdy, otvorenie kanálu inšpirácie pre odborníkov, aby našli rýchle a rozumné riešenie, posielanie liečivej energie Matke Zemi.

Meditácia: Streda 2.6. o 20:00 hod.

1. Príprava –  harmonizácia čakier: 21x nádych a výdych s vizualizáciou vírenia čakier

2. Apely – požiadaj prírodné bytosti o aktiváciu liečivých síl Matky Zeme a o ich prúdenie do postihnutej oblasti. Môžeš použiť vlastné slová podľa svojej viery.  Môžeš zavolať na pomoc bytosti Svetla, anejelov, archanjelov či vzostúpených veľmajstrov.  Vizualizuj čistú vodu a zem a zdravé živočšíchy v nich žijúce.  Vizualizuj prúd zeleného liečivého svetla, ktoré preteká cez teba a vyžaruje cez srdcovú čakru do postihnutej oblasti.

3. Ďakovanie – poďakuj Matke Zemi za výživu a život, ktorý dáva.

4. Uzemnenie – pomaly predýchaj 7x a uvedomuj si zem pod nohami. Môžeš nimi prešľapovať, naťahovať ruky či inak sa hýbať s nohami na zemi. Uvedomuj si svoju prítomosť o fyzickom tele na Zemi.

—-

Event na FB: http://www.facebook.com/event.php?eid=121670054537427

—————————————————

15 thoughts on “Výzva na meditáciu (2.6.) – Ropa v Mexickom zálive

  1. Neviem kde presne sa nachádza moje silové miesto, ale mňa odtiaľ môj delfín vyhnyl a plakal. Potom prišiel rybár ako som sa vynorila a vytiahol ma z vody, lebo sa tam šírila ropná škvrna. Vtedy som tomu nevenovala pozornosť, len som o tom nešťastí počula v radiu. Skúšala som tam ísť 2x, ale vždy ma odtiaľ delfíni vyhnali. Teraz už viem prečo. 😕
    Ak nevadí článok aj meditáciu si prekopírujem tiež! 😀

    Like

  2. anitraM píše:

    Ja mám dobrú metódu: ak prídem na svoje miesto a je tam pod mrakom, tak každým výdychom si predstavujem pozitívnu energiu ako sa šíri a hneď sa vyjasní a všetko je krajšie. Funguje to aj na pocity, ktoré mám, ak som v strese, tak pár takýchto výdychov všetko zmení a som ok.
    Takže večer 😀

    Like

Pridaj komentár

