Astrologické poradenstvo

Na wordpresse som pred nedávnom objavila novú stránku. Už ani neviem prečo, začali sme si písať s jej autorkou Luciou. Po pár mailoch som Lucke dala môj dátum, čas a miesto narodenia, pretože písala že sa venuje astrológii a ja ako veľký zvedavec, hneď som si objednala u nej výklad.

Ja dom raz bola u jedného astrológa, ktorý ma vtedy vôbec nepresvedčil, od neho som si doniesla papier s nezrozumitelnými čiarami, ostatné som radšej vymazala z RAMky. Tým pádom som ani od Lucii nič moc neočakávala, veď každý deň sa stretávame s masovými horoskopmi, ktoré sa niekedy trafia, niekedy nie, nezávisle od toho, ktoré znamenie si pre seba prečítate.

Lucka ma ale upozornila, že “astrológia je hlavne sebaanalýza, pochopenie toho, ako si tvoríš budúcnosť tým, že sa pozeráš na svet inak ako ja alebo ktokoľvek iný. Všímas si iné veci, potom inak reaguješ. Vnímat astrológiu ako denné horoskopy je skôr tak na zábavu.”

Lucka mi teda poslala jej astrologický výklad. Keby nesedím, tak padnem na zadok. Mala som pocit, že mi vošla do môjho vnútra a z neho číta. Po každej vete som si len pomyslela: w-o-w. Videla presne v akom vzťahu žijem, ako som vyrastala, ktoré oblasti ma zaujímajú, kde je ešte môj potenciál. Akým spôsobom riešim problémy, aký mám pohľad na svet.

Na jej novej stránke http://astrolucia.wordpress.com si môžete aj vy požiadať o astrologický výklad. Buď “len” pre nakuknutie, akí vlastne ste, alebo s konktrétnou otázkou.

Ak si chcete prečítať všeobecný opis znamení zverokruhu:

7 thoughts on “Astrologické poradenstvo

  1. Maja píše:

    Mila Tino a Lucko, moc se mi to libi. Vzdyt i me Lucka asi tak pred mesicem psala horoskop. Musim rict, ze byl dost genialni. Bez jakychkoliv informaci o me vsechno sedelo.🙂

    Like

      • Ba naopak, pote, co jsem ho do sebe vcucla🙂 se vyparily obavy z mych osobnich zmen a vsechno jede jako po masle. Opravdu mi pomohl, dodal mi posledni kapku odvahy, abych zmenila moji praci. Od zari se budu vice venovat tomu, co me bavi a co je i podle meho horoskopu od tebe moje poslani.

        Vis, ze je i moc pekne napsany?🙂 Dekuji ti.🙂

        Like

Pridaj komentár

