Pripomienka prítomnosti

Rada by som sa s vami podelila o môj zážitok. Potrebovala som si pripomenúť, prečo som tu, čo vlastne cítim a zažívam. Pripomenulo sa mi to v (pre mňa) nádhernom zážitku, ktorý posúvam ďalej a úprimne dúfam, že každý raz zažije ten prekrásny pocit, ktorý teraz vo mne horí🙂.

Plameň s modrastým nádychom vyšľahol zo mňa nespútanou silou. So slzami v očiach, pozorujúc vášnivo červené nebo, čakala som. Na seba. Svoj príchod. Zbadala som sa v odraze nádherne priezračnej vody, nad ktorou som stála. Slzy stekali po mojich lícach, červené vlasy rozviate letným  vánkom. V očiach som mala prázdno, kde tu sa objavila iskrička nádeje a lásky. Inak nič.. prázdno.. Lietala som niekde preč. Niekde preč a zároveň priamo tu. Lietala som tam, kde ma nikto zastihnúť nemohol, kde som bola sama vo svojich spomienkach, všadeprítomných bodoch priestoru. Vo svojej láske. Tvojej láske. V láske, ktorá je všetkým. Nič viac odrazu neexistovalo. Ani ja. Ani samotné moje vedomie nebolo. Splynula som s bezhraničnou láskou, bola som všetkým.
Vrátila som sa do môjho fyzického tela. Obloha už bola čierna, v odraze vody som videla tisíce žiariacich hviezd. Ľahla som si do trávy, medzi prstami som cítila dotyk každého stebielka trávy, odovzdávala som lásku všetkému, čoho som sa dotkla. Cítila som, ako mi rastlinky lásku opätujú s rovnakou vášňou. Zavrela som oči a prestávala vnímať svet okolo mňa. Cítila som len lásku. Strach, ktorý mi predtým zatemňoval pohlad bol teraz preč. Plameň vo mne horel, poháňaný silou vetra, obalený ochranným štítom vody, a stabilizovaný silou zeme. Cítila som to a milovala som.

Milujem.

♥♥♥

4 thoughts on “Pripomienka prítomnosti

  1. Beth píše:

    Sasa, this is absolutely beautiful! I wish I could read the words, I’m sure you’re a fantastic writer! I love you so much and I miss you!

    Like

    • Heeey Beth :)).

      I’m translating it for you🙂. It’s kinda hard, I’m using too many of these poeticisms😀😀😀.

      Miss you too darling, sooo sooo bad😦.

      Love you ♥

      Like

Pridaj komentár

