Krátka lekcia od srnky

Včera som sa vybrala po dlhom čase zase za srnkou. Na mojom silovom mieste som prešla do stromu, lepšie povedané do diery v jeho koreňoch a vybrala som sa do spodného sveta. Na konci ma už čakal vlk, vyprevadil ma až k čistinke so zajacom a odtiaľ som si to dala rovno na lúku za srnkou. Všetko to prebehlo veľmi rýchlo, vnímala som cestu, ale v reálnom svete prešli možno len 2 sekundy. Niekedy mi je to aj ľúto, že keď už poznám cestu, tak mi len mihne v mysli a nestihnem sa pokochať. Na druhej strane viem, keby tam bolo niečo dôležité, tak ma to zastaví. Predsa len som si povedala, že cestou späť pôjdem vedome pomaly.

Srnka (zase som sa zabudla spýtať na meno) ma čakala v tráve, prisadla som si k nej. Ukázala mi chrobáka v zemi. Tak sme ho pozorovali. Mala som si všimnúť, aká je u neho výmena energie s okolím. Nebral si toľko energie z éteru ako rastliny. Potom začal nahlodávať korene jedného kvetu a ten mu s radosťou jeho energiu poskytol. Potom sme pozorovali, ako rastlina vyvíja stratégiu, aby ju už chrobák nahlodávať nemohol, snažila sa dostať do koreňov nejakú pre chrobáka nechutnú látku.

Na to zahlásila srnka: „Tieto dva procesy vyzerajú byť protichodné, ale nie sú. Sú v súlade s prúdom energie. Chrobák potrebuje rastlinu ako potravu, ona mu ju s radosťou dá. Rastlina sa zároveň musí postarať o prežitie a rozvíja sa. Jej rozvíjanie sa ovplyvní aj chrobákove.“

Koniec lekcie😉. Zaujímavé.🙂

Cestou späť som skutočne išla pomaly, v lese na suchej čistinke pri pni na mňa čakal zajac (polný), ukázal na misku vsadenú do zeme a nakázal mi odložiť tam všetko čoho sa chcem zbaviť. Tak som tam toho pohádzala poriadnu kopu, v miske sa to začalo rozplývať a miznúť smerom k zemi.

Vyšla som na moje silové miesto, ukončila cestu a v tom momente som zaspala🙂.

Pridaj komentár

