Cvičenie pre revitalizáciu a dobré zdravie

Som pri ďalšej “Daskalovej” knihe Oheň v srdci. Včera som naďabila na jednu veľmi peknú meditáciu. Chcela som ju už ísť prekladať, ale najprv som posurfovala po nete, či ju už niekto nezverejnil – a – kde ju nájdem, na minigrimi v komentároch. 🙂 Nebola celkom správne prepísaná, tak som ju upravila. Je to cvičenie na ovládanie schopnosti cítenia, kinézy a formovania éterickej vitality.

Éterická vitalita má štyri základné funkcie – schopnosť tvorenia, vnímania, formovania a kinetickú schopnosť.

Tvorivá schopnosť éteru – táto vytvára možný samotný život a pozostáva zo všetkých foriem a fenoménov života.

Schopnosť éteru formovať – umožňuje tvarovanie éterickej vitality do myšlienkových foriem a noetických obrazov.

Schopnosť éteru vnímať a cítiť – umožňuje prežívanie pocitov a citov.

Kinetická schopnosť éteru – umožňuje pohyb a vibráciu.

Pri meditácii stálo pri každom kroku keď sa chýbeš telom :”Pomocou kinetickej schopnosti sa presuň…” a tak isto aj pri ostatných schopnostiach, pri preciťovaní tela a pri formovaní éteru – to som odtial väčšinou vymazala, zdalo sa mi to rušivé.

Čo najpohodlnejšie si sadni a uvoľni si každý sval. Začni z hlboka a ľahko dýchať.

Teraz si precvičíš schopnosť vnímania éterickej vitality tým, že si precítiš svoje chodidlá. Cítiš iba chodidlá. Žiadna iná časť tvojho hmotného tela nepriťahuje tvoju pozornosť. Si pri svojich chodidlách. Po chvíli pokračuj.

Pohybuj sa pomaly až ku členkom. Teraz preciťuj svoje telo od chodidiel ku členkom. Asi po pol minúte pokračuj.

Postupuj od členkov ku kolenám. Teraz cítiš nohy od chodidiel až ku kolenám. Žiadna iná časť tvojho tela nepriťahuje tvoju pozornosť.

Choď pomaly až ku stehnám, až k miestu, kde sa nohy pripájajú k pánve. Nezabúdaj, že žiadna iná časť tela nepriťahuje tvoju pozornosť.

Predstav si obe nohy zaplavené bielym svetlom. Je to žiara bieleho svetla. Celé tvoje nohy od chodidiel až k pánve sú zaplavené bielym svetlom. V myšlienkach si silno praj, aby tvoje nohy boli zdravé.

Ďalej vždy postupuj až vtedy, pokiaľ všetko neprecíš, nemáš sa kam ponáhľať.

Ideš cez pánvu vyššie až k brušnej oblasti, dokiaľ sa nedostaneš k hrudi. Preciťuješ svoje telo až po hruď. Neprestávaj cítiť ostatné časti svojho tela, ktorým si sa doteraz venoval. Cíť tvoje telo od chodidiel až po hruď. Sústreď sa na túto oblasť.

Asi po minúte sleduj svoju brušnú oblasť z vnútra i okolo ožiarenú modrobielym mlhavým svetlom. Predstav si okolo i vo vnútri svojho brucha modrobiele žiarenie. Popraj v mysli svojemu hrubohmotnému telu veľa zdravia.

Zase po minúte: Choď hore do hrudníka. Precíť celú hrudnú oblasť.

Predstav si vo vnútri i okolo svojej hrudi ružovobiele mlhavé svetlo, ružovobiele žiarenie.

V myšlienkach /po cca. min./ popraj svojmu psychickému (emocionálnemu) telu veľa zdravia. Popraj veľa zdravia svetu tvojich emócii. Popraj kľud a pokoj tvojej súčasnej osobnosti.

Choď hore cez ramená a potom dole po rukách. Pohybuj sa smerom dole vo svojich rukách. Tento pohyb smeruje až po dlane a prsty v oboch rukách. Využi schopnosť vnímania éterickej vitality a preciťuj svoje ruky od ramien až po dlane a prsty.

A teraz s pomocou schopnosti formovania si predstav obidve ruky zaliate bielym svetlom. I obidve nohy. Tvoje ruky a nohy sú teraz zahalené bielym svetlom.

Popraj svojim rukám a nohám veľa zdravia. Popraj svojím rukám, aby sa stali nástrojom uzdravenia bolesti tvojich blízkych.

Teraz opäť schopnosť kinézy smerom hore. Choď až k štítnej žľaze.

Predstav si oblasť štítnej žľazy zahalenú oranžovobielym žiarením v tvare vajca. Oranžovobiele mlhavé svetlo zahaľuje oblasť tvojej štítnej žľazy. Opäť popraj dokonalé zdravie tvojej hrubohmotnej existencii.

Po cca min: Pomaly choď hore do tvojej hlavy. Preciťuj svoju hlavu.

Teraz si predstav mlhavé zlaté svetlo, zlatobiele žiarivé svetlo vo vnútri i okolo tvojej hlavy.

Popraj veľa zdravia svojemu noetickému (mentálnemu) telu. Praj si, aby si vedel správne využívať Božský dar myslenia, praj si správne myslieť.

Teraz si vo vnútri každej častice a každej bunky svojej hmotnej existencie.

Zlatobiele svetlo zahaľuje tvoju hlavu, ružovobiele svetlo hrudník, modrobiele oblasť brucha a čisté biele svetlo nohy a ruky.

Teraz si predstav, že ťa celého obklopuje vibrujúce biele svetlo v tvare vajca.

Nachádzaš sa uprostred tohoto svetla. Dávaj pozor, nieje to nič pevného, je to biele svetlo a ty si v ňom.

Praj si, aby toto vajcovité žiarenie chránilo tvoju súčasnú osobnosť pred všetkým, čo by ti chcelo ublížiť. Praj si, aby toto svetlo rozptýlilo všetko, čo číha na tvoju súčasnú osobnosť. Musí to neutralizovať a nie vracať tam, odkiaľ prišlo. Na to si daj pozor. Popraj svojej súčasnej osobnosti dokonalé zdravie.

Toto je všetko, otvor oči a poriadne sa popreťahuj.

Cvičenie trvá cca. 30 min, zo začiatku dlhšie. Behom mesiaca by sme mali toto cvičenie robiť každý deň. Je to cvičenie, ktoré ti pomôže ovládať tri zo štyroch schopností éterickej energie. A tiež bude udržovať v dobrom zdraví naše tri telá.

Obrázky som si prepožičala z podobného Daskalovho cvičenia tu.

7 thoughts on “Cvičenie pre revitalizáciu a dobré zdravie

  1. Ja som si takto predstavovala , keď som mala emočný blok ako zo svojho emocionálného tela zbieram usadeniny a pálila som ich v ohni sviečky. Boli to ako malé iskričky a vždy v ohni zasyčali. Po skončení som sa asi tak necelú hodinku cítila ok, ale potom sa to znova vrátilo a zistila som , že to bolo hlbšie ako som si predstavovala. Čiže vizuálna očista nestačila. Vďakla za cvičenie vyskúšam.😀

    Like

  2. Ono nezostali žiadne diery, bol to čerstvý nános ako prach na doske. Videla som len čisté telo. Možno preto sa mi to vrátilo, že som urobila len povrchovú očistu a nie hlbkovú. Čím sa pri takom to hĺbkovom vizuálnom čistení zaplnajú diery??? Ja by som asi sa pokúsila tkanivo zahladiť a ak by to nešlo , tak neviem.😕
    Inak takto som si raz čistila aj čakry. Predstavila som si seba v koreňovej čakre a kde som videla čierne usadeniny, tak som ich postierala rukov a tiež boli len povrchové.

    Like

  3. Tak teraz si ma dostala , ale prišla podvedomá vízia natiahla som ruku na miesto kde ostala diera a svetlo vychádzajúce z mojej dlane by ju uzavrelo a vyliečilo.
    Takže neviem, či by to pomohlo.

    Like

    • Bingo. Svetlo si “stiahni” z eteru, od boha, zo zdroja alebo ako sa tomu vravi. Ako si ho doplnila, tak skus dat na dieru modru naplast, aby sa tam to svetlo udrzalo a na vsetky tvoje aurove/etericke tela prestri zlatu siet (staci jedna na vsetky) s myslienkou ze uz nie je potrebne trpiet, ale si zdrava a nech siete zharmonizuju tvoje energie.

      Like

Pridaj komentár

