Meditácia radosti a ľahkosti

Pohodlne sa posadíme, podľa možnosti s chodidlami na zemi, s vyrovnaným chrbátom. Zavrieme oči a sústredíme sa na dýchanie. Pár krát sa zhlboka nadýchneme a pri každom výdychu sme uvoľnenejší… Vydýchneme všetko čo nás ťaží, čo akurát nepotrebujeme, čo sme dnes počuli… Sledujeme náš pravidelný dych, pri každom výdychu cítime pokoj a uvoľnenie…

Precítime energiu v našom solar plexe… Môže vyzerať ako guľa, alebo iný útvar. Precíme jej farbu, jej pohyb… Energiu solar plexu zväčšíme, až nám zapĺňa brušnú dutinu…

Zo stredu tejto energie vyšleme jeden lúč cez sakrálnu a koreňovú čakru smerom k zemi, až sa ním dotkneme stredu zeme*… Precítime, ako cez tento lúč prechádza hrejivá a silná energia zo zeme ku nám, precítme jej farbu, jej pohyb … zo solár plexu sa nám vlieva postupne do celého tela… Precítime jej blahodárnu silu a pokoj ktorý nám prináša…

Zo stredu solár plexu vyšleme ďalší lúč smerom hore – cez srdcovú, hrdelnú, čelovú a korunnú čakru, až k hviezde nad našou hlavou – k nášmu vyššiemu ja… Precítime, ako ku nám prechádza hrejivá a silná energia, precítime jej farbu, jej pohyb … zo solár plexu sa nám vlieva postupne do celého tela… Precítime jej blahodárnu silu a pokoj ktorý nám prináša…

Precítime ako sa obe energie v našom tele spájajú, prinášajú nam pocit pohody a zároveň sledujeme, ako nastáva výmena cez nás – energia z nášho vyššieho ja prúdi až ku zemi a naopak, my sme v jej strede…

Predstavíme si, ako prechádzame chodníčkom, ktorý nás vedie k nádhernej lúke … pozorujeme kvety, trávu, vôňu… vietor a slniečko čo na nás žiari a vychutnáme si nádhernú atmostféru…

Vpravo od nás si všimneme schody do neba… podídeme ku nim, cesta hore je bezpečná…  vykročíme po nich smerom hore… dostaneme sa až na koniec a pred sebou vidíme nádherný palác z oblakov…

Dvere na paláci sa otvoria a v nich nás víta pán domu, nádherná bytosť vzduchu a pozýva nás ďalej…

Zo siení paláca ku nám doliehajú radostné hlasy a hudba … pán domu nás srdečne pozýva pridať sa k oslave … nasledujeme ho a vstúpime do slávnostnej siene plnej radostných bytostí… pridáme sa ku nim a oslavujeme s nimi …. oslavujeme náš vznik, našu prítomnosť … sme perfektní takí akí sme a môžeme sa oslavovať … spievame a tancujeme …. cítime sa šťastní a ľahkí…

Pomaly sa oslava blíži ku koncu … poďakujeme sa pánovi domu … rozlúčime sa so slávnostnou spoločnosťou …  a opustíme palác s radosťou a ľahkosťou v srdci… vydáme sa ku schodom a zostúpime dole, až k lúke…

Prejdeme lúkou a pustíme sa po chodníčku ktorým sme prišli späť… Precítime naše telo, stiahneme lúče, naše čakry dáme do normálnej veľkosti …. Vnímame naše okolie, pohneme naším telom… otvoríme oči… 

*Stred zeme, alebo stred vesmíru je rovno pri tebe – energia naselduje pozornosť, t.j. nemusíš si predstavovať ako sa ťaháš lúč na tisíce kilometrov.

9 thoughts on “Meditácia radosti a ľahkosti

  1. anitraM píše:

    Raz si písala podobnú meditáciu a pri čítaní som to skúšala. Cítila som ako ma ťahá do zemi a potom keď som smerovala lúče korunnou čakrou von, úplne som cítila ako mi ťahá dušu nahor. To isté som cítila teraz pri zasvätení do Reiki. Ťahalo mi dušu ku korunnej čakre.
    Predstavila som si tú oslavu, len som sa rýchlo pohybovala po schodoch som nešla , ale niečo ma tam vtiahlo a cestou späť som sa starčekovi poklonila pobozkala mu ruku a rýchlo som odtiaľ zase zmizla. Proste to bolo niekym riadené nie mnou. Čudnééé…😕

    Like

    • Ta prva cast je u mna vzdy rovnaka – hovorim tomu spojenie (Anbindung). V stave spojenia sa dostanes do tvojho stredu – mala by si byt uzemnena a zaroven spojena so stredom vesmiru (alebo VJ), byt vo svojom strede, zbavena ega. Ak ta to taha smerom hore, pozri preco a popripade posilni kanal k zemi, alebo si odtial tahaj viac energie, alebo z lucu vystrc este aj haciky aby ta lepsie drzal. Dokazala si na oslave oslavovat tvoje bytie? Samu seba?

      Like

    • lipa píše:

      od Diany Cooper (preco je dolezite uzemnenie):
      Stinné stránky spirituality. Setkání se spirituálními bytostmi a nahlédnutí do jiných dimenzí může být tak zajímavé a inspirující, že se tím lidé mohou nechat unést a začnou být euforičtí, pokud se setkají s bytostmi jako jednorožci, což je dobré, pokud užívají zdravý rozum. Jednorožci vám osvětlí vaši cestu a pomohou vám dosáhnout životního cíle. Pokud ale od nich budete něco očekávat nebo na ně něco projektovat, přestanou být s vámi v kontaktu, a pokud si to neuvědomíte, mohou být nahrazeni bytostmi nižších vibrací, které budou předstírat, že jsou jednorožci. Tyto bytosti jsou typické tím, že vám podávají nepravé informace, což vede ke zmatenosti. Je důležité mít nejvyšší záměr, zůstat uzemněný a užívat selský rozum. Nebezpečí je, když umožníte, abyste sešli z cesty spirituální čistoty tak, že se necháte unést kouzlem nějaké bytosti nebo světem mimo Zemi. Iluze přichází, když pomícháte pravdu s falešnými představami a projekcemi.

      Like

  2. anitraM píše:

    Nie bolo to strašne všetko rýchle prišla som poobzerala sa na ostatných, videla som veľký prestretý stôl, bytosti v bielom, ale potom som sa už lúčila a niečo ma ťahalo spať. Už viem čo asi to bolo. Podvedome som sa naprogramovala, že horný svet nie je pre mňa, tak preto som to vzala tak v rýchlosti, bez toho aby som to riadila a nejako precítila. preto sa mi to zdalo čudné.

    Like

  3. lilah píše:

    🙂 je zvláštne, že keď som si ju prečítala, cítila som, že je okrem iného aj pre mňa, tak akosi viac, hm, … tinuška ďakujem, skúsim, chcela som už v noci, ale nepamätám si ju presne a zapínať komp to nie a zvlášť o pol štvrtej ráno … dorovnám sa, dokončím transformáciu a vhupnem do nej … nech vidím iba krásny svet ….😀

    Like

    • 🙂 takze som dostatocne silno na teba myslela?😉
      Hmmmm… ja som ju viedla v skupine… lahsie sa medituje ked je vedena… mozno sa pozviecham, zavrem kocurov do ich izby nech nebuntosia a nahovorim ju…

      Like

      • lilah píše:

        no, bolo by to fajn … a toto isto vyskúšam … páči sa mi koľko svetielka z nej žiari … čistá božská energia … no čistá ja😛😀😀😀

        a čo sa týka tých energii, … hm, vieš v poslednej dobe sa nejako moje telo chaosí, … už si pripadám ako rádio prijímač, cítim rôznych ľudí, cítim čo cítia oni, stačí sa iba napojiť … alebo ak sú ich myšlienky a pocity ku mne veľmi silné, ucítim ich sama z ničoho nič, … overujem si to, spätne … a áno, … som prosto rádio prijímač hm, hm, …

        Like

Pridaj komentár

