Mandala so sigilom

Na podnet otazky, ake znaky davam do mandal som sa s tou temou konecne “popasovala”. Rozhodla som sa, ze ich budem zdobit bud znakmi ktore mi dojdu z podvedomia (t.j. vselijake haky baky) a ked budem chciet vlozit okrem farieb a tvarov do mandaly aj pisanu afirmaciu, tak si spravim sigil.

Ako som k tomuto rozhodnutiu prisla? Vylucovacou metodou😉.

Latinskym som tam nechcela pisat, zdalo sa mi to take obycajne. Cinske, japonske, thajske, Sanskrit znaky mi nesedia, lebo by som ich podla mna doplietla pri zostavovani viet. Anjelske pisma mi tiez nesadli, su to vymyslene znaky – a ked uz vymyslene, tak radsej odo mna😉 -> z toho mi vyplynulo, budem kodovat afirmacie do sigilov. Raz som citala knihu o vyrabani sigilov, tak som ju znova vyhrabala a precitala. Na preklad by toho bolo vela, u Hely som nasla tieto dva clanky: Vyrabame graficky sigil a Ako sa pouzivaju sigily.

Velmi sa mi paci metoda grafickeho vyrabania, uz som s nou robila kamoske amulet. Na tuto mandalu som pouzila metodu napisanej afirmacie, kde sa necha z kazdeho pismenka jedno a z toho sa vytvori sigil.

7 thoughts on “Mandala so sigilom

  1. zuzi vincova píše:

    kraaasne ale i tak neviem co tie pismenka v strede znamenaju.🙂 Pocuj toto je uz vazne vyssi level co tvoris🙂 pekne pekne len tak dalej.

    Like

Pridaj komentár

