Mandaly na čiernom

Moje najnovšie mandaly – kreslené na čiernom hrubom papieri s akrylovými fixkami, farbičkami a edingom. Pokračujem kreslením na farebné podklady, vznikajú zaujímavé farebné efekty (akurát mám rozrobenú mandalu na žltom papieri).

Mandala "Rieka uzdravenia"

Mandala "Rieka uzdravenia"

Mandala "V hlbinách mora"

Mandala "V hlbinách mora"

Mno a hádam sa čoskoro dostanem aj k enkaustike, moja inšpirácia bola dreaming Raven. Chystám sa nakúpiť materiál, potom dám vedieť ako som dopadla s experimentovaním😉. Mám toľko nápadov aké ďalšie mandaly maľovať, že som si založila skicár, lebo ich nestíham spracovať.🙂

8 thoughts on “Mandaly na čiernom

  1. Na tom čiernom podklade to má úplne iný rozmer🙂 ako vždy krásne Tina🙂
    Na ten druhej “V hlbinách mora” ma fascinujú tie sťaby morské vlny, až sa mi roztáčajú pred očami, nádhera🙂

    Like

  2. Mam radost ze si inspirovana Tina🙂 Prajem ti, nech pramen tvojej inspiracie a kreativity aj nadalej prudi v radosti! Idem hned aj nakuknut do tvojho obchodu a potom zhanat majstra domaceho, ktory by mi do panelu navrtal dost dier na zavesenie tych krasnych dielok🙂

    Like

    • Ja hovorim vsetkym “obtahovackam” eding – spravne sa to pise edding a mam na mysli permanent maker. Pouzivam hlavne zlaty, strieborny a medeny, videla som ale aj ine farby v obchode.
      Tie akrylove fixky sa volaju napriklad “Brilliant painter” – lakovacia fixka.

      Like

Pridaj komentár

