Obmedzenie učením?

Ále sa mi podarilo! Znova raz mi niekto stiahol klapky z očí. Najskôr som povedaným slovám nechcela veriť („toto nie som ja“), potom nadišla fáza rozmýšlania („v čom sa ten človek trafil“), nasledovala ju fáza pochopenia („do kelu, ten má predsa pravdu“) a nakoniec integrovania do života („Uf-fu“).🙂

Čo sa vlastne udialo? Najlepšie, začnem začiatkom😉

Minulý rok som sa rozhodla prihlásiť sa do školy psychotroniky. Tu sa to nazýva „energetika“ – odvodené od práce a liečenia s energiou, podobne je nazvaná aj živnosť („Energetiker“). Toto vzdelanie trvá skoro 2 roky, prvý pol rok mám za sebou. Moje pohnútky robiť si túto školu boli hlavne: rozšírenie si všeobecného rozhľadu, naučiť sa nové techniky – hlavne liečenia, rozvínuť ešte viac intuíciu. Moje očakávania boli splnené, ba priam pretromfnuté, s vervou som naberala každú vetu, všetko spisovala, skúšala – jedným slovom hltala. Stala sa zo mňa spisovačka kurzu🙂 Všetko som mala krásne spísané, techniky graficky znázornené, dôležité veci podčiarknuté. Z mojich poznámok mám jednoducho radosť😀

Ani neviem presne kedy, stalo sa to tak postupne, som mala viac a viac pred naučenými technikami rešpekt. Poznámky typu „pri tejto forme robiť s archanjelom Michaelom“, „pozor pri tehotných“, „pozor pri dávkovaní“, „pozor pri závislých“ mi navodili pocit: „Mám veľkú zodpovednosť – DÁVAJ POZOR!“

Raz do mesiaca chodím ku kolegyni domov, majú v dome extra miestnosť s masážnym stolom, kde liečim po rade celú rodinu. Väčšinou ich prúdim (Jin Shin Jyutsu) plus používam iné techniky liečenia. A tak sa stalo, že mi došlo, že mám kolegyni spraviť liečiacu techniku „Clearing“ a za žiadnu cenu som si nevedela spomenúť, ktorého anjela tam treba „montovať“!!! Pritom som si ešte z mojich najsuper poznámok pamätala, že na ostatné podobné techniky si môžme anjelov vyberať, ale na Clearing je jeden daný, máme spolupracovať s tým. Lenže s KTORÝM??? So sebou som mala podklady len na japonské prúdenie, moje superpoznámky zostali doma. Meno mi nenapadlo, tak som sa spýtala „hore“ – došiel mi Gabriel, so silovým miestom Geborah. Liečenie som previedla, ženskej bolo dobre, mne bolo dobre – až kým som došla domov. Pozriem do poznámok – a tam stojí URIEL!!! Hovorím si, do kelu Tina, čo ty robíš??? Celé si to poplietla!!! A pri tom máš / chceš TAK DÁVAŤ POZOR! Radšej som na diaľku kolegyňu čekla, zdala sa mi v pohode. Na druhý deň som ju stretla, celá natešená mi vykladá ako jej po mojom liečení bolo a je dobre. Uf fu. Len som to nejak nedostala až do vedomia, stále som mala pocit, že som spravila niečo nesprávne.

Hneď som si poznačila do seminárového zošítku otázku, KDE sa máme ešte presne držať im daným pravidlám. A okrem toho, pri ktorých technikách to presne máme dávať pozor u tehotných, keďže som tú poznámku našla aj úplne od veci v mojom poznámkovom zošite.

Na začiatku každého semináru máme možnosť porozprávať čo sa nám v medzičase prihodilo, čím sme sa zaoberali a tak. Ja som vytiahla moje poznámky, porozprávala som ako sa mi podarilo ZLE spraviť clearing a chcela som od nich PRESNE vedieť, „čo-kde-kedy-ako-s kým-s čím“. Že ako ma naši učitelia sfúkli!!!! Hlavne jeden z nich je taký „nepríjemný“, že vysloví neupravenú pravdu rovno do placu. Mohla som si vypočuť (a všetci so mnou) prednášku o tom, ako nám celú dobu hovoria, že ich „návody“ sú len naše podpierky, MY máme rozhodnúť ako a či ich budeme používať, MY máme rozhodnúť nakoľko ich zmeníme, MY si máme podľa našeho prístupu videnia/cítenia energií zvoliť ako liečiť! A keď mi ten Gabriel na Clearing došiel, tak presne toho kolegyňa potrebovala, a aspoň viem, že sa dá robiť aj ináč a že u mňa funguje a viem aj ako!

Moja reakcia? Myšlienky: „Veď v pohode, ale som tu na to aby som sa poriadne tie techniky naučila.“, „Vy (učitelia) máte také schopnosti, toľko skúseností, že viete o čom hovoríte, tak sa snažím predsa podľa nich konať!“, „Čo tam moja, bohvie ako a kedy pokrivená intuícia!“. Navonok som im len pritakala, že hmm… joooo…. oouukkeeeej. Vo vnútri som cítila, niečo sa hýbe.

A hýbalo sa polku dňa. Postupne mi dochádzalo, ako som sa namiesto rozšírenia obzoru na ich učenie upäla. Ono to sviňucha jedna prichádzalo pooomalinky, my tu hovoríme že „schleichend“ – vkrádajúc sa. Od samého rešpektu som moju intuíciu zavrhla, a aj keď som ju použila správne, keďže som nekonala podľa návodu, mala som z toho zlý pocit. HALUZ.

A ako som si to uvedomovala, postupne sa mi vynárali moje myšlienky s touto pokrivenosťou a okolo mňa sa to postupne rúcalo. Vyslovene som mala pocit, ako by sa okolo mňa búrala jedna stena. Zrazu sa pri mne vytvoril voľný priestor, ako keby som sa uvoľnila z kazajky. Podotýkam, z vlastnej kazačky. Nastolil sa pocit veľkej radosti, dôvery v seba, odľahčenia. A zároveň aj čudovania sa, ako som sa do takého stavu mohla dostať. Som vďačná, že mám okolo seba ľudí, ktorým sa podarí vidieť na koreň veci a sú schopní to aj vysloviť.

Naučila som sa jednu peknú lekciu. Nabudúce, keď budem mať z niečoho zlý pocit, tak si ho PORIADNE rozanalyzujem. Zase raz som sa obrátila navonok, ba som sa snažila skryto aj zodpovednosť podať ďalej, namiesto pozretia sa do môjho vnútra. UFFF.:/ A pritom to teoreticky (a niekedy aj prakticky) TAK dobre ovládam!

Okrem toho som sa aj snažila uľahčiť si robotu. Je to veľmi pohodlné, ak niekto za mňa rozmýšľa. A je to náročné, všetky techniky, všetky postupy a barličky si prejsť sama pre seba, jednoducho zaoberať sa nimi. Na seminároch robíme väčšinu postupov aj prakticky, aj na rôzne spôsoby, aby sme si mohli vybrať ktorý nám vyhovuje. Taakže ja múdra osoba, som niekde dospela k názoru, že aspoň tie nemusím rozhodovať, ktoré sú „dané“ a ušetrím si robotu. Len mi to naši učitelia hneď škrtli!😀

Celá šťastná, oslobodená od vlastných bariér sa môžem pustiť do práce. Na sebe samej🙂

Pridaj komentár

