Požehnanie a vďaka

Žehnám každú minútu môjho života. Žehnám každú minútu života. Žehnám každú minútu.
Žehnám všetky vzťahy v mojom živote.
Žehnám každú interakciu s okolím a so mnou.
Žehnám všetko, čo sa ku mne dostáva, vrátane potravy, myšlienok, slov, činov, energie.

Ďakujem za každú skúsenosť, ktorú som mohla prežiť, ktorú prežívam a ktorú budem prežívať.

Ďakujem za minulé negatívne skúsenosti, ktoré som prijala, prežila, precítila. Sú mi na osoh a v prítomnosti a v budúcnosti ich nemusím robiť, lebo ich poznám.

Ďakujem za negatívne pocity v prítomnosti, ktoré som prijala, prežila, precítila. Sú mi na osoh a už ich nemusím prežiť, lebo ich poznám.

Ďakujem za negatívne pocity vzhľadom do budúcnosti, ktoré som prijala, prežila, precítila. Sú mi na osoh a už ich nemusím prežiť, lebo ich poznám.

Ďakujem za všetku radosť, ktorú nachádzam v mojom vnútri, ktorá ma sprevádza životom.

Ďakujem za všetku lásku, ktorú nachádzam v mojom vnútri, ktorú môžem rozdávať všade okolo seba.

Ďakujem za lásku, ktorej sa mi dostáva.

Ďakujem za všetky nádherné bytosti, ľudské, zvieracie a jemnohmotné, ktoré skrížili a skrížia moju cestu.

Ďakujem za dôveru ktorú v sebe nachádzam.

Ďakujem za silu, ktorá ma poháňa.

Ďakujem.

5 thoughts on “Požehnanie a vďaka

  1. Keď sa absolútne odovzdáš svetu tak je to akoby si žehnal/a každý okamih. To je dôvera a čistota konania. Neudeje sa nič čo by nespadalo pod nepochopiteľnú vôľu Najvyššieho.

    Pekný článok🙂

    Like

  2. Ahoj Tina..
    Prosím ta môžeš mi povedať aké pluging používač na svojom blogu?
    Zaujímalo by ma hlavne pluging na komentár,prihlásenie sa a na notifikáciu nového príspevku. Všetko čo som našiel je iba v Angličtine.
    Díky,
    Jozef

    Like

Pridaj komentár

