Transformačné procesy tejto doby

Čo sa to akurát deje? So svetom okolo nás? So svetom v nás?

Prečo zrazu niektorí nemôžme spávať, a prečo by zase druhí naopak najradšej prespali deň a noc naraz? Čo to vlastne cítime na našich fyzických telách, zjavne bez príčiny? A kade nám behajú myšlienky, prečo niekedy vidíme všetko jasne a v nasledovnom okamihu máme v sebe chaos?

Neviem, či je to globálne, alebo len v mojom okolí – ale mám pocit, že svet sa začal točiť rýchlejšie.

Nie v zmysle subjektívneho vnímania času, ale v zmysle riešenia situácií. Čo sme predtým so sebou nosili mesiace, niekedy až roky, sa teraz neúprosným tempom tlačí na povrch. Či chceme, alebo nie – je čas riešiť.

Nastal čas a priestor pre transformáciu, pre otvorenie, vyhnisanie, vyčistenie, uzavretie a vyliečenie starých rán. Zbavenie sa nepotrebných vzorcov správania, zbavenie sa všetkého čo nám neprospieva. Nastal čas a priestor pre nájdenie nás samých, pre nájdenie našej podstaty, pre spoznanie seba samého, prijatie seba samého. Energie, ktoré na nás vplývajú nám dodávajú podporu a niekedy aj nákop do zadnej časti tela, ak sa priečime rozpusteniu vecí, ktoré nás blokujú.

Niekedy tieto transformačné procesy riadne bolia – bolia naše telo, bolia naše srdiečko. A keď sa vzpierame, snažíme sa proces rôznymi spôsobmi buď pozastaviť alebo odtlačiť, v kútiku duše cítime, priam vieme, že potrebujeme nájsť silu v nás a postupne a zároveň neoblomne začať riešiť. Niekedy aj vieme vopred, že keď TOTO začneme riešiť, keď to už bude za nami, keď to zvládneme – keď to dostaneme zo seba, tak nás čaká veľká úľava. Nájsť v sebe silu, odvahu, uvedomiť si z čoho máme naozaj strach a prekonať ho, vyžaduje úprimný pohľad do seba samého, vyžaduje ponorenie sa do vecí v našom vnútri, ktoré nám častokrát nie sú príjemné, k tomu objavovať škálu pocitov, ktoré sme dávno zahrabali a nahradili ich inými.

Často krát je to ako cibuľa, konečne sme doriešili jedno, máme deň kľud a UŽ sa k nám dostáva ďalšie. Ani sme si nestihli poriadne užiť úľavu z vykonanej práce na sebe a cítime, že potrebujeme siahnuť na ďalšie kvantum sily v nás pre odblokovanie a transformáciu ďalšej veci. Každú túto jednu vrstvu si máme možnosť prezrieť, prijať ju a precítiť a vedome ju zo seba zošupnúť.

Ešte k tomu sa pridávajú aj naší blízky a ľudia, ktorých stretneme a podporujeme pri riešení ich blokád a problémov a tu máme možnosť pozrieť sa na rôzne modelové situácie z iného uhla pohľadu a porovnať ich s našimi vlastnými – čo môže viesť k následnej práci na nás.

Ďalšiu šancu pre transformáciu máme pri tzv. zrkadlách – kedy nám okolie zrkadlí naše nedostatky, na ktoré my potom emocionálne reagujeme.

Ako týmto chaosom najlepšie prejsť? Univerzálny dôvod asi neexistuje, každý si pre danú situáciu musíme nájsť spôsoby, ako ňou prejsť.

Pri riešení problémov alebo čudným energetickým vplyvom, ktoré telesne vnímam, mi pomáha nasledovné:

Počas riešenia a najväčších výkyvov sa snažím vytiahnuť z môjho srdca pocit, že

  • presne toto je pre mňa dobré,
  • ja nič nemusím – ale môžem ak chcem (a ja chcem)
  • teraz mám šancu zbaviť sa prebytočných vecí, alebo vysloviť čo ma štve, alebo precítiť čo vo mne vyvolávajú reakcie okolia a pracovať na tom.

Ako to sformulovala kamoška : „Tak mne to dáva facky zľava, z prava a ja mám ešte aj nájsť vďačnosť. No HAHAHA.“ 😀

Snažím sa dostať do môjho stredu. Týmto sa môžem na situáciu pozrieť neutrálne, vypozorovať moje reakcie, pocity a pohnútky. 

Uzemniť sa, otvoriť dlaňové a chodidlové čakry a vedome púšťať do zeme všetko, čo mi nepatrí a všetko čo ma zaťažuje. Veci, na ktorých máme pracovať síce zo seba nezhodím, ale aspoň ma pri mojej práci nezaťažuje iné.  

Kreatívna práca mi pomáha uvoľniť sa, cítiť v sebe radosť a harmóniu, alebo vyjadriť pocity ktoré akurát mám. Ich vyjadrením ich môžem precítiť, prijať a poprípade pustiť.

Zaoberanie sa jemnohmotnými energiami – s prírodou, kamienkami, rastlinami. Bytosti modrej rasy sú nám radi nápomocné a môžu nám podať pomocnú ruku pri jednotlivých krokoch nášho transformačného procesu. Tak isto môžu pomôcť aj anjeli, ja si väčšinou zavolám jedného – dvoch a určím, v čom presne v danej chvíli od nich potrebujem podporu.

Nechať si pomôcť. Ja som videla sama seba ako silnú osobu, ktorá všetko zvláda sama. Tento sebaobraz postupne rozpúšťam a prijímam pomoc od priateľov a kolegov, či už mi pomôžu rozhovorom, alebo energetickým liečením.

Ja som niekedy taká divá bára a po prvé začnem sto vecí naraz, potom si uvedomím, že robím všetko a nič, že by som sa mala sústrediť na jednu vec a to poriadne – a potom sa zažeriem do niečoho tak veľmi, že to až preháňam. Potom sa zbadám, že oh jeee… nejak sa mi to nakopilo a veľmi silno zaťahujem ručnú brzdu. Zakaždým sa mi to podarí v inej oblasti života, model zostáva ten istý. Snažila som sa na tom zapracovať, a do určitej miery sa mi to aj podarilo, tú ručnú brzdu už nachádzam o niečo skorej :). ALE – zároveň som aj zistila, že presne táto vlastnosť je súčasť môjho charakteru a keby som ju nenechala plynúť, pracovala by som proti sebe, vyradila by som prúd energie z toku a tým pádom by som niekde stratila rovnováhu. Takže paradoxne ma tieto moje „výkyvy“ držia v rovnováhe :).

Ďalšia vec, s ktorou sa pasujem je uvedomenie si, že nie všetky reakcie môjho okolia na mňa a moje činy súvisia so mnou. Veci ako klamstvo, nedôvera, reakcie z hnevu sa ma dotýkajú a zraňujú. Hľadala som ako z mojej strany situáciu ukľudniť a niekedy mi je ťažké uvedomiť si, že daný človek mi napríklad klame alebo mi neverí z dôvodu, ktorý je mne absolútne neznámy a je na ňom, aby si tieto veci ošetril. Snažím sa nevypustiť hnev, lebo je moje ego urazené, ale porozumenie a lásku, aj keď nechápem prečo ten človek tak konal a akceptovať jeho reakciu ako jeho najlepšiu možnú v danej situácii. K tomu patrí aj vedieť to pustiť z hlavy, na čo používam hlavne „púšťanie“ cez dlaňové a chodidlové čakry. Alebo formuky z Hoponopono – Prosím odpusť mi. Prepáč. Ďakujem. Milujem ťa.

Rovnováha prijatia sa s celou škálou vlastností, spoznania kto som a čo zo mňa vytvára tú Tinu, ktorá som a transformáciu vlastností a činov, ktoré sú založené na strachu a blokujú ma, je majsterstvo, ktoré sa snažím zvládnuť :).

Som vďačná, že žijem v tejto dobe, v tomto priestore. Ďakujem všetkým mojim sprievodcom, ktorí ma podporujú, ktorí mi nastavujú zrkadlo, od ktorých sa môžem učiť, vďaka ktorým sa mi spúšťajú moje liečebné procesy.

Ďakujem že môžem využívať energie okolo nás na ceste sebapoznania, na ceste srdca.

3 thoughts on “Transformačné procesy tejto doby

  1. boobak píše:

    krásny článok, tinuš 🙂

    veľmi, preveľmi cítim, že sa niečo vo mne MUSÍ zlomiť, inak upadnem do takej depresie, z ktorej sa už nevyhrabem 😦 potrebujem nájsť zdroje svojich problémov a ťažkostí, niečo sa mi už aj marí, ale je to matné, neviem presne, čo a ako mám robiť. prídem si priam bezmocná. veľa blokád je neuveriteľne hlbokých, boli mi vštepované od narodenia. možno by v ich prípade pomohlo prerušenie pút s danou osobou? neviem však, ako to spraviť, ako odpustiť, prijať, nechať ísť, nepripúšťať si. pochybujem, že to dakedy zvládnem, že mám dosť sily, odvahy, že dakedy budem mať dostatočne otvorené srdce… :/

    a takisto som prišla na to, že mnohé moje vlastnosti nevyplývajú z uzavretých dohôd, ktoré treba rušiť, ale sú to jednoducho moje vlastnosti, vpísané do môjho DNA hviezdami 🙂 len sa musím naučiť sa s nimi skamošiť, aby neboli mojimi pánmi, ale naopak.

    tiež mi občas príde riadna facka či nákop, ale keď prejde počiatočný úžas, som za to rada. lebo keď to so mnou nejde podobrom, musí ísť pozlom 😉

    Like

Pridaj komentár

