Když se ocitneme na nové křižovatce našeho života

…. aneb o setkání s Metatronem

“My nejsme na Zemi,

abychom od jiných lásku vyžadovali,

ale abychom lásku rozdávali.” 🙂

Před deseti lety jsem se vdala. Můj manžel je o deset let starší a do manželství s sebou vzal tři děti, které vyrůstaly u něho. Já jsem matkou dnes již čtrnáctiletého syna Jakuba. Z jednoho dne na druhý se z nás stala šestičlenná rodina. A bylo nám dobře.

V létě minulého roku visely ve vzduchu změny. Dvě děti mého manžela se chtěly přestěhovat k jejich matce. Dnes si říkám: Není problém. Tehdy byla pro mě tato ještě nevyslovená předtucha zlým snem. Nechtěla jsem je pustit. Vždyť jsou i moje. Jejich odchod pro mě znamenal moji osobní prohru.

Je možné, že to ti dva cítily. Jejich srdce byla u jejich matky. Když byly u nás, bylo ticho. Můj dojem je, že si netroufaly říct, co chtějí. Už i z toho důvodu, že měly strach, že nám (mně) ublíží.

Facit: Každý stav, který neřešíme, se jednoho dne začne řešit sám. A to bez ohledu na vedlejší účinky.

Začátkem tohoto školního roku se všechno rozjelo – nekontrolovaně. Nebudu se teď rozepisovat o konfliktech, které se na podzim udály. Bylo jich mnoho. Výsledkem toho všeho byl návrh mého manžela, aby se děti (jestli chtějí) odstěhovaly. Přišla zkušebí doba, po které nám bylo sděleno, že ti dva se již nevrátí…

Byla jsem na dně, zničená. To co jsem cítila, bylo to, že jsem obětí nějakého spiknutí proti mě. Dané události jsem nebyla schopna pochopit, ani je pustit, ani si něco připustit. Jedním slovem: dráma.

A v tomto čase se mi začala ukazovat neznámá „zlatá energie“, která mi nabízela pomoc. Do mého života vstoupil Metatron. Anděl, který umožňuje nový začátek a ukončuje vše, co již nemá smysl. Pomocník všem, kteří se ocitli na křižovatce života a neví jakým směrem se vydat.

Moje lekce byla – odpuštění. Jenže já jsem v této fázi ještě nebyla schopná odpustit. Odpustit sobě a ani odpustit někomu jinému. A tak jsem si pro začátek – na radu Metatrona – začala psát afirmace. Pozitivní věty, které mi pomáhaly posunout se dopředu. Jednu větu jsem psala třeba dvacetkrát. A během psaní jedné afirmace se vynořila další a tak jsem zašala psát tu novou a potom přišla další a další.. Mám tu tři popsané sešity. Když jsem neměla čas psát, aspoň jsem si afirmace předříkávala sama pro sebe. Byly to mé osobní mantry. Navenek se nic neměnilo – situace byla stále napjatá. Ale v mém nitru, pomocí afirmací se začal rodit začátek něčeho nového. Potichu, zvolna, jemně a neodvratně.

Neptej se mě, jaké emoce se během tohoto procesu dostávaly na povrch. Nestojí to za řeč.  Hlavní je, že se mi je dařilo pouštět.

Po určité době se ve mně začaly rodit nápady. Což takhle napsat obrázkovou knihu pro děti? O andělích. Nacházím se v závěrečné fázi. I obrázky už jsou v mém skicáku. Nechci se tu chlubit, jenom chci říct, že místo bolesti a zklamání se v mém srdci objevily nápady a představy, co mám dělat. Najednou tu bylo místo pro něco nového. Cítím, že mám v téhle lekci to nejhorší již za sebou.

Tento víkend jsou ti dva – Raffaela a Benedikt – u nás na návštěvě. Jsem vděčná, že je nám dobře, že spolu otevřeně mluvíme, že jsme volní. Volní, každý pro to svoje…  Každý na svém místě, kam právě patří…

Metatrone jsi geniální. Už i z toho důvodu, že jsi mi s velkým citem dával na vědomí, co mám a co ještě nemám dělat. Co je můj proces a co není.

A děkuji ti za pomoc.

 

Moje poznatky o Metatronu:

Metatron je anděl lásky a poznání, transformace, jednoty a osobní svobody.

Pomáhá najít cestu zpět do života.

Poukazuje na osobní potenciál, na nové možnosti.

Pomáhá najít odstup a nadhled od/k dané situaci.

Jeho energie je velmi jemná a očisťující, plná lásky.

Umožňuje nahlédnutí do knihy života.

Jeho sídlem je korunní čakra.

 

My nejsme na Zemi,

abychom od jiných lásku vyžadovali,

ale abychom lásku rozdávali. 🙂

Maja ♥

3 thoughts on “Když se ocitneme na nové křižovatce našeho života

  1. Facit: Každý stav, který neřešíme, se jednoho dne začne řešit sám. A to bez ohledu na vedlejší účinky.

    🙂 aj vďaka pravdivosti tohto výroku mám v konceptoch knižku básničiek pre deti 🙂 a tak vidím, že vnímame 😀 proces riešenia neriešenia 😛 podobne, a to sme sa naživo videli “len” raz 🙂

    Like

  2. anitraM píše:

    Moja kolegyňa sa každý večer modlí za svojho muža, lebo si vzal život. Po modlitbe za jeho dušu, aby našla pokoj uvidela fialkovú žiariacu energiu, len taký záblesk a potom videní pocítila pokoj na duši a hneď zaspala. Keď mi o tom rozprávala, tak ma v mysli napadol Azrael anjel smrti, ktorý chodí upokojovať rodinu pozostalých. Takže občas naozaj dostávame znamenia. 😉

    Like

  3. … Veci nejsou vzdy takove, jakymi se zdaji. Vetsinou nezname vsechny souvislosti. I kdyz mame viru, je treba i duvery, ze vse, co prichazi, se vzdy deje v nas prospech. A to se vyjevi az casem.
    Nekteri lide prichazeji do naseho zivota a rychle odchazeji, nekteri se stavaji nasimi prateli a zustanou na chvilku. Presto zanechavaji v nasich srdcich nadherne stopy – a my nezustaneme nikdy zcela stejni, protoze nas tato setkani promenuji.
    Zivot je neobycejny a chut kazde chvile je neopakovatelna!
    Vcerejsek je historie. Zitrek tajemstvi. Pritomnost je dar. 🙂

    Like

Pridaj komentár

