Novinky 09/12

Veci sa hýbu a hýbu 🙂 asi ako u každého v tejto dobe. Zažiadalo sa mi spísať v skratke čo je u mňa nového.

Saška sa vybrala minulý týždeň do Londýna, na potulky svetom – ako sa vôbec k tomu dostala a ako sa jej tam darí si môžete prečítať na jej „Londýnskom blogu“ 🙂 Link nájdete aj na vedľajšej lište. Sáš, cmukááme ťa, držíme ti palce! :-*

Zorganizovala som pár vedených meditácií, bolo super. Chcela som ich organizovať pravidelne, ale zatiaľ to nejde. Termín ďalšej spoločnej meditácie vám dám včas vedieť. Ozaj, taká otázka – bolo by pre vás zaujímavé, poprípade obtiažne chodiť meditovať mimo Ba, pár kilometrov za hranice? (Vlakové alebo busové spojenie tam je.) To len tak informačne, ešte to nie je aktuálne.

Tento týždeň som trochu aktualizovala moju stránku, pridala som popis k pár technikám (clearing, čistenie aury, anjelská terapia, atlantický kľúč, energetická ochrana) a doplnila info na stránke „o mne“. 🙂

Momentálne sa zaoberám mandalami, vytvorila som nový katalóg, tu je na stiahnutie: Mandalakatalog_V8.3_sk. Budem ho postupne rozširovať, napríklad mandaly pre pomoc pri Burn Out-e nájdete zatiaľ len online. Ak by ste chceli vaše afirmácie alebo partnerské mandaly (super svadobný darček), môžete ich objednať už aj v elektronickej forme a dať vytlačiť a zarámovať podľa vášho vkusu. 🙂

A novinka! Mám veľkú radosť, že čoskoro si budete môcť mandalky zakúpiť aj vo vybraných predajniach. Jupiii! Je to predsa len iné vidieť ich „len“ na internete ako držať ich v rukách a precítiť ich energiu. Okrem toho, rada nechávam vybrať si mandalky intuítivne podľa obrázku, bez ohľadu na to, čo znamenajú. To sa dá naživo naozaj lepšie. Taakže zoznam predajní bude čoskoro zverejnený. 🙂

Na našej fejsbúkovej skupinke nájdete fotky aké enkaustikové pohľadnice som vyrobila. Kto má záujem o originálny pozdrav k sviatku, stačí si vybrať 🙂

Toľko odo mňa a mojich aktivít, prajem kráásny deň plný lásky

Tina

Pridaj komentár

