Ručne maľované pohľadnice

Tvoríš, tvorím, tvoríme🙂. Tak by sme mohli nazvať moje momentálne činnosti. Enkaustikujem jedna radosť, maľujem na všetko a so všetkým čo mi príde pod ruky🙂. No, oukej, skoro všetko.
Ja momentálne fičím na pohľadniciach a taškách. Pár pohľadníc som pofotila, môžete ich vidieť v tomto albume. Nájdete tam vianočné, mystické, abstraktné, srandovné, narodeninové a všelijaké iné motívy. Časť pohľadníc je už v predajniach Zanna a Taraezoterika. Vy máte možnosť kúpiť si pohľadnice priamo ešte skôr ako sa dostanú do predajní. Samozrejme sa na môžete ozvať aj mailom.

Všetky pohľadnice sú otváracie, s obálkou, chránené fóliou a je pri nich aj popis enkaustiky.

Ak by ste mali záujem o väčší počet pre párty, svadbu, firemné pozdravy, atď., môžem vyrobiť podľa vašich predstáv. Keďže je každá pohľadnica orignál, môže byť daná téma a prevedenie rovnaké a predsa sa len budú od seba líšiť. Viď napríklad pohľadnice s ružami.
Kto sa dostal s čítaním až sem, teším sa, že môžem moju radosť z tvorenia tu s vami zdielať. Jupiii jupiiii🙂😀

♥♥♥

Pridaj komentár

