Ako nám krásne sneží – PF2013

Trochu som sa odmlčala – hlásim že žijem :))) a naďalej sa vytešujem (síce niekedy aj zazerám, ale v podstate mi je dobre).

No a akurát sa veeeľmi teším že nám tak krásne sneží, aj keď som ráno šla cestou ako na lyžovačku a aj keď viem že sa večer nevyštverám až k domu a do teplúčkej garáže 🙂

Nádherne sa ten sneh všade ligoce, som uprostred mesta a cítim sa ako v horách. Tak milý sniežik, ja sa teším, že sa môžem z teba tešiť :)))

Mno a želám Vám všetko najlepšie v ďalšom kalendárnom roku – vlastne v celom živote na všetkých úrovniach bytia 😉 nech je váš / náš posun napĺňajúci a v láske.

Tina

♥♥♥

Kto akurát nevidí cez okno von a chce sa vytešiť zimnými obrázkami, alebo komu sa chce ísť so mnou na virtuálnu prechádzku, kuk tu.

Pridaj komentár

