Moje novinky v 2013

zabaMeditujeMilí moji priaznivci, deje sa toho veru deje, a ani u mňa to nie je inak. Pokúsim sa trochu spísať aké novoty mám. Ani neviem kde mám začať. Veľa vecí už klíčilo minulý rok, niektoré sa pomenili teraz pred nedávnom.

Asi nejak pekne poporiadku, začneme u najstaršom „dieťati“🙂. Minulý rok ma oslovila pani Laura Écsiová, ktorá je najväčšia dodávateľka enkaustických vecí na slovensk, ohľadne kurzov enkaustiky, že by som mohla byť kvázi oficiálna lektorka. Dlho sa u mňa nič nehýbalo v tomto smere, v podstate som sa jej vyjadrila kladne, ale nedarilo sa mi nájsť termín kedy a kde by som mohla kurzy usporiadavať. Tento rok sa akoby vyjasnilo a som rada, že vám môžem prezentovať prvé možné termíny kurzov. Čo sa týka vyučovania, budem sa orientovať podľa nemeckého vzoru učenia, s ktorým mám veľmi dobré skúsenosti. To znamená, že sa na prvom kurze budeme zaoberať rôznymi trikmi so žehličkou – ktorých je ozaj neúrekom🙂. Budem mať aj enkaustické perá a iné pomôcky so sebou, budete môcť toho ozaj veľa skúšať.

Ďalšie moje dieťatko je maľovanie mandál. Ako som sa naučia kresliť mandaly a zároveň som sa učila energetickej práci a liečeniu, objavovala som v nich čoraz viac. Už samotné vytváranie mandaly od počiatočného bodu až po jej vymaľovávanie napomáha v mnohých smeroch otvoriť si myseľ, naučiť sa byť v prítomnom okamihu, zbaviť sa nepotrebného, pritiahnuť si potrebné, nastoliť harmóniu. A zároveň majú v sebe veľmi informácií o nás a pomáhajú nám objaviť ďalšie naše stránky, spracovať ich alebo inak sa nimi zaoberať. Tieto vedomosti som sa rozhodla podať ďalej vo forme kurzov. Prvý máme úspešne za sebou, veľmi sa teším že tak super dopadol a že sme boli všetci vyradostení😉 a teším sa na ďalšie.

Termíny kurzov si môžete pozrieť tu, postupne budem aktualizovať aj popis ostatných kurzov.

Už dávno je treba prerobiť môj online shop. Je síce viac-menej v nemčine, snažila som sa ho mať dvojjazyčný a veľa prekladať, ale tá joomla v ktorom ho mám je dosť pomalá a nestíhala som to vôbec. Predtým, než ho úplne stiahnem, dala som pre slovensky hovoriacich ľudí moje produkty na asi najväčší handmade portál na slovensku SAshe. Nájdete ma tam pod http://www.sashe.sk/tinatopi. Je tam ako to názov naznačuje len moja výtvarná tvorba, plus kamienky a asi nahodím aj enkaustikový materiál. Na Sashe píšem aj krátke žurnály súvisiace s mojou tvorbou. Mandaly svetla z môjho shopu si môžete objednať priamo u mňa podľa katalógu (Mandalakatalog8.3_sk), alebo si rovno zadáte svoju afirmáciu a podľa nej vám vyrobím „mandalu svetla“.

Keď už sme pri portáloch, tak rovno spomeniem aj moju novú stránku na fejsbúku. Tam budem dávať hlavne informácie o mojej tvorbe, o tomto blogu, o energetickom liečení a potom aj afirmácie na mojich enkaustikových obrázkoch. Jednu dobu som ich dávala aj sem na blog, len potom to tu bolo plné afirmácii a články zmizli. To sa mi nepáčilo. Takže odteraz pôjdu afirmačné obrázky hlavne na FB.

No a ďalší „portál“ čo skúmam je twitter. Čvirikať mám v pláne malé radosti a možno starosti zo všedného dňa, uvidím ako sa budem s tým vtáčím jazykom cítiť a ako to vy zoberiete😉.

Linky na FB aj twitter nájdete vpravo na lište.

Zostanem ešte pri moje tvorbe, v staršom článku som spomenula kde môžete nájsť moje produkty v kamenných obchodoch – tieto sa rozšírili ešte o obchod „Akasaezoterika“ na Vajnorskej 5 v Bratislave a pohľadnice si môžete zakúpiť aj v papiernictve na Drieňovej 40, tiež v Bratislave. Ak tieto riadky číta niekto s kamenným ochodom a má záujem ponúkať moje vecičky, kľudne sa ozvite a dohodneme sa😉

Ešte minulý rok som bola na kurze SRT. Som rada že som tam bola, som rada že som spoznala moju učiteľku. Som rada že má podobné zmýšlanie o SRT-komunite a ich morfogenetickom poli. Ona si SRT trochu pozmenila v svoj systém, mala výhrady presne pri tých istých veciach ktoré mne od začiatku nesedeli (a kvoli ktorým som ku nej vlastne šla na kurz) a som rada že som sa dostala presne ku nej a videla ako si SRT modifikovala. Teraz som vo fáze trénovania a modifikovania na „moje SRTéčko“🙂.

Plány do najbližšej budúcnosti – vyrába sa mi nové logo a nejaké reklamné letáčiky, uvidím ako to dopadne, zatiaľ je to vo fáze triedenia informácii čo tam vlastne chcem mať.

O dva týždne máme posledný modul Esejského kľúču, na ten sa veeeeľmi teším. Pár článkov o Esejcoch tu už nájdete, pokračovať budem voľne podľa možností.

Mno a chystám aj prekvapenie, ktoré je ešte veeeľmi veeľmi čerstvé „ešte nie dieťatko“, kvázi sa semienko usadilo v zemi a potrebuje vhodné podmienky aby mohlo vyklíčiť. A tak ešte neviem či z toho niečo bude alebo nie, a preto zatiaľ ani muk🙂. Veď čo by to aj bolo za prekvapko, keby vám ho hneď vykvákam?😉

Teším sa na moje ďalšie plodné obdobie, teším sa na vás, či už osobne alebo takto virtuálne cez blog, alebo fb, alebo twitter alebo čo ja viem ako ešte😉

S láskou

Tina

Pridaj komentár

