Úvahy z vlaku

VlakDávno som tu nepísala nič osobné, ľahké, možno zábavné. Dnes som ráno som si prečítala pár článkov na tomto blogu  a spomenula som si na časy, keď som písala denník s tým olejom. Pamätám si, ako mi cestou do práce napadali kraviny, ktoré do denníku napíšem. Nakoniec sa ich doňho nedostalo toľko, ale už len tie myšlienkové pochody boli príjemné😉.

Teraz tu mám samé meditácie, veci na sebarozvoj a také odľahčujúce mi chýba. Nie len čo sa obsahu týka, ale aj mňa – že som dávno nič nepísala – len tak. A tak to dnes dobieham. Teda, dobehnúť nie je správne slovo, čo by som už dobiehala – skôr dnes otváram kolónku „úvahy z vlaku“, ktorá sa asi nebude volať stále tak isto, ale dnes mi vyhovuje😉. To preto, že trávim každý deň dva krát asi tak 45 minút vo vlaku a keď sa mi v ňom podarí zavrieť oči a nespať, tak premýšľam o nesmrteľnosti chrústa a podobných veciach. No a niečo z toho pravidelno-nepravidelne (takže skôr nepravidelne, ale občas) aj hodím na papier – hovor do pc.🙂

Dnes vlastne píšem len tak narýchlo, zachvíľu prídu kolegovia z druhého mesta, už sa na nich teším. Aj keď sme boli od minulej stredy do soboty vo firme a na výlete v Prahe, presne s týmito dvoma som sa nestihla porozprávať tak po „našom“ a teším sa že tu teraz tri dni budú.🙂

Zatiaľ ďakujem univerzu za objavenie vyššie uvedeného blogu a násedný nákop a potom ešte Dadke za to, že k nej môžem byť vždy úprimná a že je od začiatku otvorená prijať a narábať s vecami ktoré ma stretajú. ♥

Pridávam fotku z víkendového výletu do Prahy.

Tina v Prahe

Že jaká som na nej vytešená, nie?😀

Pridaj komentár

