Úvahy z vlaku – milujem sťahovanie a presúvanie nábytku

stahovkaJáááááááj zase som sa vyšantila! A dnes večer so šantením pokračujeeem🙂. A že ako? Prekladaním nábytku.🙂

Pohľad asi rok a pol dozadu: po dvojmesačnej sťahovke (pre mňa radosť, pre iných starosť😉 ) sme mali v byte jednu izbičku vyhradenú ako „terapeutickú“. Táto po pár mesiacoch musela zmeniť účel, ktorý pred dvoma mesiacmi stratil opodstatnenie. Bolo treba ďalšej zmeny.

Koonečne sme sa v pondelok pustili do prípravných prác – t.j. rozoberania nábytku. Vlastne som chcela začať cez víkend, ale boli sme strážiť malú neterku a tak sa to posunulo. Zabudli sme dať v nedeľu nabiť novú novučičkú vianočno-darčekovú šróbovačku a ja som ale už v pondelok nemohla počkať kým sa nabije, tak som so šrobovákom v ruke začala rozoberať nábytok čo sme chceli vytrepať z izby. Nemali sme ale kartóny na zabalenie, tie nám naši doniesli až včera. Našťastie že došli. Ja som si naivne myslela, že my dve žienky útlučké (ale silné) zvládneme to zvlákanie a prehadzovanie samé. Včerajšia lekcia: asi by to šlo veeeeľmi ťažko. Veď tá sedačka bola menšieho rozmeru! Kto vedel, že je TAKÁ ťažká?😛

Aj napriek pomoci našich mám ruky trochu poodierané, poškrabané, zápästia preťažené – pocit vrcholí v nádhere radosti z vykonanej práce.🙂 Presne to ma na presúvaní nábytku teší, že aj keď sa do toho sama pustím, alebo aj s niekým, zozbieram v sebe toľko vôle a sily, že makám o sto šesť, nadrapujem sa ako sa len dá a potom upachtená ešte zvlákam čo sa mi pod ruku dostane. Že by som mala málo pohybu? Možno, a možno ani nie, lebo tú radosť som mala aj v dávnych časoch, keď som chodila pravidelne 3 krát do týždňa do fitka. Áno, časy veru veeeľmi dávne🙂.

No takže, nepotrebný nábytok je od včera super efektívne zabalený a uložený v garáži a potrebný zase vynesený do izby. Dnes pokračujem upratovaním a tou asi najradostnejšou činnosťou – premýšľaním, ako ho čo najlepšie a najefektívnejšie v izbe porozkladať.

V starom byte som si voľakedy pri náhlom pominutí zmyslov prehadzovania nábytku urobila malú šablónu. Na papier som si nakreslila v zmenšenom pomere izbu, povystrihovala som si makety nábytku (predtým dôkladne zmeraným a v tom istom pomere zmenšeným) a prikladala na papier s cieľom čo najlepšie to vymyslieť. Pamätám si, že som to raz tak prekombinovala, že som nejak neuvážila poľad od dverí a tak som asi päť skríň presúvala celú sobotu, s konečným výsledkom takým, že nakoniec boli okrem dvoch všetky na svojom pôvodnom mieste😀.

Teraz maketku nestíham a aj tá izba je oveľa menšia, ale predbežnú predstavu mám, tak uvidím na koľko krát sa nám podarí urobiť optimálne usporiadanie. Predtým som mala masážny stôl zložený a rozložila som ho až keď som to potrebovala. Teraz by som to chcela tak nejak vymyslieť, aby mohol byť rozložený stále. Pevne verím, že to nejak prekombinujem😉. V každom prípade vo štvrtok ráno už chcem, aby si moja klientka mohla sadnúť/ľahnúť v novo-starej izbietko/terapeutickej miestnosti.🙂

Keď to bude hotové, pridám aj nejaké foto😉. Alebo šak dojdite na terapiu, uvidíte😉

Idem s vami zdieľalť ešte jedno potešenie, moje ranné  – ako som čakala na odvoz (keďže sa mi auto prezúva), tak som sa prešla našou cestičkou k ceste – uvedomila som si, ako mi chýba taká ranná prechádzka (možno zajtra ráno stihnem), no a objavila som pri chodníku nádherné maky, chystajúce sa kvitnúť:

DivyMak DivyMak01

Pridaj komentár

