Čomu všetkému sa to vlastne venujem?

RuzeKto čítate môj blog, tak asi väčšinu mojich činností poznáte🙂.

Vecičky a služby, ktoré máte možnosť odo mňa získať som zhrnula a spravila z nich môj malý katalóg s popismi, cenami a obrázkami:) ako aj s tým, čo plánujem do budúcnosti. Môžete si ho stiahnuť tu: TinaTopi_KatalogProduktov_MOC_V1.0

Nájdete v ňom aj fotku magnetiek, ktoré sa chystám maľovať😉

Je to jeho prvá verzia, ak tam nájdete niečo čo nesedí (či už gramaticky, štylisticky alebo obsahovo), kľudne mi dajte vedieť, poteším sa🙂.  Tak isto ma poteší aj pochvala hihi🙂

Pridaj komentár

