Zápisky zo sťahovky I.

krabiceNiektoré veci mám naplánované, a nie a nie s nimi pohnúť. A potom, keď už vidím, že tlačím na pílu a nič, a vzdám sa toho, tak sa otvoria nové možnosti a zrazu sa rútia a vychádzajú veci tak, ako by som si ich ani vysnívať nevedela.

Pre vysvetlenie idem do obdobia asi rok dozadu. Alebo, radšej dva😉. Pred dvoma rokmi som sa sťahovala do Bratislavy, lebo som nevedela kde vo Viedni si mám hľadať byt. Plán bol taký, že sa za rok poobzerám po Viedni, aklimatizujem a uvidím. Dovtedy budem teda do práce každý deň dochádzať. Po roku som začala hľadať vhodný byt, ale po neúspešných 3 mesiacoch hľadania som to vzdala. Žiaden byt ani dom mi nevyhovoval. Cestovanie mi šlo už veeeľmi na nervy a aj iné okolnosti ma tlačili, ale ozaj že nič. Tak som to vzdala, priznala som si, že som asi moc náročná to jednoducho nemá byť. 

Akonáhle som sa oslobodila od hľadania bytu a vyrovnala som sa s ďalším neurčitým časom tráveným každonenným pendlovaním medzi Bratislavou a Viedňou, prestalo mi to cestovanie vadiť. Relatívna pohoda (ako sa na ranné vstávanie v pohode dá byť😉 ), užívala som si východy slnka, veľa čítala, písala koncepty, zdielala sa so spolucestujúcimi, alebo ich počúvala (často to isté), niektorých vo vlaku liečila (a zožala pár čudných pohľadov😉 ) alebo som jednoducho driemala a pár krát poriadne spala.

Vyrovnaná s tým, že asi teda pár rokov ešte zostávam v Bratislave som tu naštartovala pár aktivít. Začala som viesť u nás pravidelné meditácie, so Sun a Ambalou sme začali písať Kalendár sebaspoznania, ktorý nás priviedol k založeniu portálu Cesta k sebe, ktorý sa rozrástol viac ako bolo prvoplánové a tak pomaly  rýchlo plynul čas v Bratislave.

Až pokiaľ raz v posledný augustový deň nedošla moja priateľka Dadka domov riadne namosúrená.

Čo sa dialo ďalej napíšem čoskoro, zatiaľ sa idem zahrabať do krabíc a baliť😉

2 thoughts on “Zápisky zo sťahovky I.

Pridaj komentár

