Zápisky zo sťahovky III. a najhoršia meditka ever

VIE_BAČo sa dialo parelelne k udalostiam opísaních v dieli II.: V septembri sme opäť začali viesť meditácie. Deň sme zmenili na piatok. Malo to viac dôvodov – jednak mám v piatok krátky deň v práci a potom, keďže piatok je už taký víkendový, mohli sme si spolu posedieť aj dlhšie.

K tomu piatku mi napadá taká historka z jari, kedy sa mi podarilo viesť najhoršiu meditáciu môjho života: nestihla som vlak a tak som mala teoreticky len 15 minút na prípravu meditky. Teoreticky. Prakticky akurát vtedy došiel niekto nový a prišiel o tých 15 minút skôr. Dostala som sa do úplného stresu, potrebovala som si ešte niečo pozrieť k meditke, tým že som sa ponáhľala som to samozrejme dlho nevedela nájsť, novému som sa venovala len napol a vôbec miestnosť ako takú som si nestihla energeticky pripraviť, do toho som prichystala kadidelnicu a už aj všetci sedeli na miestach a šlo sa meditovať. Tak táto meditka mi bola lekciou, ako to NEROBIŤ. Hudbu som zapla nevhodnú, vykurovadlá sa mi spálili, meditku som síce channelovala, ale moja intonácia bola akoby som ju čítala, ľudí som si neskoro energeticky podchytila a na základe spáleného vykurovadla sa niektorým objavili pečené sliepky. Ďakujem všetkým, že sa podujali prejsť so mnou moju lekciu a že sme to spoločne zvládli. Hneď týždeň na to som mala možnosť preveriť si, či som sa poučila. Mali sme stretnutie pár ľudí z blogov a rozhodli sme sa spolu si zameditovať. A tak som všetkých poprosila o 10-15 minút na pripravenie si meditácie, miestnosti (energeticky ako aj priestorovo),  hudby a vnútorného pokoja. A pozrime že, žiadne pečené kuracinky už neboli a všetci sme si krásne zameditovali.🙂

Späť k septembru. Piatkové meditácie sme rozbehli a postupne nás pribúdalo toľko, že sme sa u nás ledva pomestili. A tak som začala hľadať vhodné priestory. Myšlienka sa rozvinula natoľko, že sme sa so Sun a Ambalou rozhodli rovno pohľadať miestnosť, kde by sme mohli robiť okrem meditácií aj sedenia, terapie, kurzy a semináre. Celkom rýchlo sme aj mali vybraný NÁŠ priestor🙂 – viac o ňom tu tu – zatiaľ ho ešte zariaďujeme, prvé akcie ale už fičia.😉

S VílouDadkou sme nakoniec po veľa úvahách a rozoberním možností museli priznať, že najlepšie bude, keď sa presťahujeme. Znížili sme naše nároky a šlo sa hľadať. Družstevné byty, ktoré majú cenovo výhodný nájom, neprichádzali do úvahy, keďže sme ešte nespĺňali podmienky – neboli sme dva roky prihlásené trvalým bydliskom vo Viedni. A tak sme pozerali čo je v ponuke na privátnom sektore. Pár sme si vybrali a napísali tam, ale pocit, že by sme niečo vhodné našli tu nebol. Medzitým som na FB zdielala status, že hľadáme byt a cez tri okľuky mi prišiel popis bytu, kde niekto hľadá za seba náhradu. Prečítam popis, pozriem na mape – a bum – vedela som, že TOTO je náš nový byt. Po troch dňoch som sa konečne dostala k telefónnemu číslu vtedajšieho nájomcu. Byt mi do telefónu popísal, dohodli sme si obhliadku o tri dni. Ako som sedela vo vlaku smerom do Bratislavy a uvažovala o našom rozhovore o Byte; bolo mi jasné, že ho berieme a tak som mu napísala aj takú smsku, že môže začať u bytovej správy vybavovať. Chalan nechápal, šak sme ten byt ešte ani nevideli, a on má u bytovej správy aj tak termín až za 4 dni. No okej teda. Dopadlo to tak, že na obhliadke sme sa dohodli nie len že byt berieme, ale aj že keď sa on presťahuje skôr ako odovzdá kľúče, už tam aj hneď môžeme ísť prespávať, aby sme to nemali tak ďaleko do práce.🙂 Nakoniec sme o dva týždne na to mali nájomnú zmluvu, kľúčiky a mohli sme začať sťahovať. Ďakujem všetkým, ktorí nam boli pri sťahovke pomôcť! Vďaka! Pozdravujem z tretieho poschodia bez výťahu a s točitými schodami😉

Naša miestnosť – Centrum CkS na Čajkovského sa vykľula ešte aj ako ideálne miesto, ak budem chcieť dochádzať vlakom do Bratislavy – je blízko hlavnej stanice. A keďže sme si určili spoločné meditácie na piatok, tak to budem aj pekne stíhať. No paráááááda.😀

Takže takto sme sa my odsunuli a predsa len prisunuli😀 Ja sa teraz budem presúvať už len raz do týždňa namiesto päť krát a budem mať viac času na prípravu našich ďalších aktivít.🙂

Toto je náš nový výhľad:

Vyhlad

Pridaj komentár

