Môj rok 2013 – (možno nie až tak) suchá foto-doku :)

20132014Ani sa mi nechce veriť, že to bol len jeden rok, čo sa všetko udialo! Ako tak pozerám späť….

… v januári a vo februári bolo treba dotiahnuť ukončenie jedného vzťahu, fyzicky, psychicky a vôbec. Po ukončení som mala „zrazu“ toooľko energie voľnej, že som vymýšlala jedno po druhom, aktivita sem, aktivita tam, jeden plán za druhým. Pozerám do diáru, čo som si vtedy napísala – vidím že som zabudla Ferovi z vlaku zohnať knihu Kaukazský zajatec (nemáte niekto čiste náhodou?🙂 ). Vo februári sme mali kurz maľovania mandál, spoznala som zaujímavých milých ľudí, bolo nám dobre🙂. (Menšia reklama: najbližší kurz je onedlho – 19.1.2014)

… v marci a apríli som začala viesť meditácie, raz do týždňa sme sa stretávali u nás doma a mali pohodku. Fotka trochu irituje, začínali sme bez tibetských misiek, ale nenašla som foto, kde by sme mali zakŕbené, tak aspoň menšia pripomienka:

Veľa som enkaustikovala, tvorila, aj jeden enkaustikový kurz som viedla.  Chvíľku panoval aj poriadok v tvorivom kúte – ešte že mám dôkaz:

Zároveň dozrieval nápad s kalendárom Cesta k sebe, s Helou sme začali s prvými akciami. (Mno, kalendár je ešte stále vo fáze tvorby, keďže nás táto myšlienka posunula k ďalším projektom, ako napr. tu. Ale áno, áno, nevzdávame to, kalendár určite bude😉 ).

aha, ešte jednu fotku z 30.3. som našla – zo Štiavnických baní – Veľká noc😀

… v máji som bola na kurze kvetu života, kde som tiež spoznala nádherných ľudí a užila si pár dní voľna. Naše „kvetové“ stretko nevyšlo, možno sa nám podarí tento rok stretnúť. Ja v akože merkabe:

VMerkabe

No a s VílouDadkou sme si užili náš vianočný darček, koncert Pink – parááááádana bola!

IMAG1224

… v júni nás zastihli povodne, náš dom síce nezastihli, ale cesty okolo nás. Zaujímavý zážitok, niečo som aj tu spísala 😉. Po povodniach sme sa vyštafírovali do slušného a boli sme kamoške na svadbe.

… v júli a auguste sme si dali pauzu od meditácií, zato sme sa pustili s Helou do nastavovania portálu Cesta k sebe, čo nám zabralo všetky voľné letné chvíle. Okrem týždňa, kedy sme šli s VílouDadkou na krátku dovolenku na Krétu.

dovca

Na Slovensko potom prišla Saška,

strávili sme aj celou jej partiou super víkend na Piargu.

… v septembri a októbri otočka, zháňanie nových priestorov pre meditácie, nového bytu, novej práce pre VíluDadku. (Séria zápiskov zo sťahovky začína tu.)

… novembri a decembri sťahovka do Viedne,

Vyhlad

zariaďovanie miestnosti Centra Cesta k sebe,

CksOtvorenie

rozbiehanie sa v novom. V decembri prišla znova Saška na Slovensko, mali sme spolu krásne rodinné Vianoce (bolo síce ešte len 7.12. ale šak koho to zaujíma😉 ). Druhé Vianoce a Silvestra sme oslávili s VílouDadkou vo Viedni,

pred oknom (turecký) ohňostroj, som myslela že nám ofina vzbĺkne keby vystrčíme nos z okna😉

Takto sucho som to spísala, samé fakty skoro bez emócií🙂 ale aspoň máte pár fotiek😉

Do roku 2014 plááááánujem toho veľaaaa😀 – budem chodiť raz do mesiac do Linzu na seminár (príprava na 2015, kedy budem ten seminár viesť v BA), budem robiť naše meditácie (skoro) každý piatok (nabližšia je tento piatok), na ktoré som si tak zvykla, že si to bez nich už ani predstaviť neviem. Potom plánujem ešte kurzy vnímania energie, akurát ich spisujem, trochen mi to ešte potrvá. Dovtedy máte možnosť zúčastniť sa kurzov Vizualizácie a meditácie, z ktorých sa veľmi teším, lebo budú super😀. A všeeeecko toto je a bude spísané v našom vynovenom online kalendári, ktorý je úplne super a dajú sa tam rezervovať pri každej udalosti miesta😉 (no nekúp nenainštaluj to).

A vóbec, všeobecne sa teším😉 na nový rok, bude äkšn.

:-*

Pridaj komentár

