Meditácia v stoji (zhan zhuang) a vedená meditácia – 5.12.2014 v Effate

CE_MeditMiestnost1Naše aktivity presúvame nadobro do Hainburgu. Minulý týždeň sa nám parádne meditovalo a cvičilo, tento piatok sa stretávame opäť.

O 17:00 začíname žam žungom – meditáciou v stoji. Odporúčam vyskúšať, je to silne energetizujúca, nabíjajúca meditácia. Tu sa môžete prihlásiť.

Na žam žungu používame hudbu, kde počuť vtáčiky spievať – od teeraz ju budete počuť z každého rohu. Som včera za nasadenia života montovala repráky😉. Trochu sa sa pošmykla na rebríku, podarilo sa mi včas sa zvrtnúť od zosilovača a padnúť na koberček. Len som trochu zobrala telom policu (AUAA) a rosypala podo mňa plnú krabičku klinčekov a pripínačiek. Nejakým zázrakom som nevstala ako ježko a okrem modrín a menšieho šoku sa mi nič nestalo. REPRÁKY držia! To je hlavné!😀 – takže – na spievajúce vtáčiky a cvičenie žam žungu sa tu prihláste.

O 18:30 budem viesť meditáciu na tému, ktorú si predtým dohodneme. Ako podmaz nám poslúži hudba C#, ktorá pomáha ukľudneniu mysle a ponoreniu sa do meditácie. Tu sa môžete prihlásiť.

Stretávame sa v Centre Effata v Hainburgu. S MHD aj autom ste tu z mesta za 20 minút. Parkovacích miest je tu dostatok. Tí, ktorí prídu busom majú prechádzku popri 800 ročných starých múroch inklusive😉. Mapku a pár fotiek nájdete tu.

 

 

Pridaj komentár

