Vyprevádzanie zbludilej duše

Tento článok je venovaný všetkým mamičkám, ktoré sa čudujú čo ich deti všetko vidia a akú majú bujnú fantáziu.

Pred pár dňami ma kontaktuje kamoška, či jej nemôžem poslať nejaké mandaly a že by potrebovala radu. Pýtala sa čomu sa to vlastne venujeme, lebo sa u nej dejú veci ktorým nerozumie a ani sa nimi nikdy nezaoberala. Ako sa to všetko začalo:

Má asi tak dvojročného synčeka, ktorý sa začal správať veľmi čudne. Z jedného dňa na druhý už nechcel aby ho kŕmil tatino, ale len mamina. Začal sa v noci budiť, keď k nemu došiel tatino tak sa rozplakal ešte viacej, zase sa dožadoval maminy. Potom sa nechcel hrávať v svojej izbe, až na koniec ani len domov sa mu nechcelo, zubami nechtami sa dožadoval aby nešli domov! Až z neho vyšlo, že sa bojí veľkého uja.  Zavolali si na pomoc jednu pani, ktorá sa venuje podobným veciam ako my. Tá sa najskôr rozprávala s rodičmi a potom aj s ich synčekom a zistila, že niekto u nich v byte je a že je to z manželovej strany (niekto z rodiny čo nedávno zomrel). Ona vedela o koho ide, ale chcela si byť istá tak chlapčekovi ukázali fotku kde bol na fotke on s prababkou a nevlastným pradedkom. Najskôr sa ho opýtali či vie kto je na fotke. Nechápavo pozeral na fotku a odpovedal áno. Aby sa uistili tak mu pripomenuli, že to je on zo svojou prababkou (volá ju starká) a potom sa spýtali na pradedka či ho pozná a či bol teraz niekedy u nich doma. Odpovedal ÁNO (ale krvi by sa mu v tej chvíli nedorezali, aký ostal zaskočený).  Pani ešte potrebovala povolenie od rodičov, že sa môže ísť k nim domov  pozrieť. Keď prišla do bytu tak zistila, že pradedko bol u malého v izbe…. Bol tam preto, že im chcel dať  lásku a pokoj a hlavne to chcel dať kamoškinmu manželovi (asi mal výčitky…). Duch sľúbil, že do malého izby už nepôjde, ale že ešte neodíde. Pani vysvetlila ako mu môžu pomôcť odísť a že ho treba poprosiť aby odišiel a poďakovať sa mu. Všetko toto urobili a napriek tomu, že chlapec už sa hral aj vo svojej izbe sám spánok ešte nebol úplne v poriadku (keď išiel spať k svokrovcom tak spal celú noc v kuse). Kamoška mala stále zlý pocit a tak mi napísala, že čo sa u nich deje.

Všetci sa zľakli, začali to riešiť. Ako mi to tá kamoška píše cez icq, tak som tak nad tým rozmýšlala až sa ten ich dedko objavil u mňa. Neobjavil sa tak že som ho videla, ale cítila som že je pri mne. Oznámil mi, že sprevádza kamoškynho manžela lebo mu chce pomôcť nájsť pokoj a lásku v srdci.  Presne som to cítila čo mu posiela, ako keby mi išli lúče lásky a pokoja zo srdca. Ešte som ho poprosila nech neni v ich byte, ale on že bude nablízku. Začala ma bolieť dosť hlava ako tu bol, tak som ho radšej poslala preč odtialto. Sľúbila som kamoške, že sa na to pozriem večer a budem sa snažiť ho buď ja previesť alebo pomocou Asraela.

Písala som to Saške, či sa tam nemôže ísť pozrieť – tá kamoška nebýva od nej ďaleko. Lenže Saška mala návštevu, tak sme sa dohodli, že ja sa na to večer pozriem a ona to pojde na druhý deň skontrolovať. Mno…ale… ja som išla dosť neskoro spať, unavená počas zaspávania som si zrazu spomenula na dedka. Snažila som sa s ním spojiť, niečo mi hovoril, nepočula som ho poriadne. Ešte si pamätám, že som chcela zavolať Asraela, nech sa ho dotkne. Ráno sa zobudím, a že DEDKO!!! Sakra zaspala som!! Pozerám ku kamoške, dedka nikde. Snažím sa ho nájsť na okolí, nikde. Tak som si spokojná myslela, že asi som teda počas zaspávania naozaj toho Asraela zavolala. VÔBEC NIE.

Na druhý deň mi píše Saška, že ho ona previedla:

Sedela som pred pc, okolo druhej v noci. Spomenula som si zrazu na dedka, šla som sa tam pozrieť (nie fyzicky). Dedko stál u malého v izbe, vyžaroval z neho pokoj, kľud a láska. Spýtala som sa ho, čo tu vlastne ešte robí. Odpovedal mi, že tu musí byť, pretože má pocit, že otecko s mamičkou nedokážu ,,vyprodukovať” toľko lásky, aby boli spokojní. Chcel im pomôcť. Povedala som mu, že všetko je tak ako má byť  a oni si poradia, nech ide v kľude ďalej. Chvíľku mlčal, potom povedal, že nevie ako. V tej chvíli som mu podala moju ruku, vyzerala žiarivo, hrala všetkými farbami. On ju chytil, vstúpil do mňa, na okamih, ktorý mi pripadal ako večnosť,  sme boli jedno, a potom postúpil ďalej do svetla. V tom momente som cítila presne ten pokoj a lásku, ktorú im on dával.

V nedeľu ráno sa kamoška zobudila už s úplne iným pocitom a hneď mi písala. Ich synček prespáva odvtedy celú noc v kuse bez jediného zobudenia. Hráva sa sám v izbe (aj inde v byte).

4 thoughts on “Vyprevádzanie zbludilej duše

  1. boo bak píše:

    mám kamaráta, u ktorého v dome dakto je… prejavuje sa, našťastie, neškodne… že počujú štrngot kľúčov, obúchavanie topánok od snehu, hoci nikde nikoho (ani stopy), jednoducho zvuky, aké človek robí, keď niekde žije. tomu kamarátovi to nevadí, on je taký pohoďák, flegmoš. ale mne napadlo, čo na to tá daná energia?? nebolo by pre ňu lepšie pohnúť sa ďalej? len neviem, ako sa to dá zistiť, prípadne pomôcť. tak ak by ste vedeli rady… 🙂

    Like

  2. Marta Zuberová píše:

    Milá Tina! Moja dcéra Michaela,žije s kolegyňami v Bratislave v byte, ktorý im poskytuje zamestnávateľ.Žije tam už 4 roky.Vždy mi hovorila,že sa v tom byte necíti dobre a že niekedy počuje divné zvuky.Najprv pripisovala zvukom z vonku alebo od susedov.Keď sa započúvala,uvedomila si že tie zvuky sú v ich byte.Počula niekoho chodiť po byte aj keď vedela,že je doma sama.Počula odomykanie dverí,otváranie chladničky,šuchot,akoby niekto vykladal nákup.Vždy sa cíti slabá a má silné bolesti hlavy.Tento týždeň,keď odchádzala do práce,zamkla izbu /ešte skontrolovala,či je izba zamknutá/,kľúč si dala do bundy.Keď sa vrátila z práce a chcela si odomknúť izbu,zistila,že kľúč je zlomený na polovicu a izba je odomknutá.Tá druhá polovica kľúča sa stratila.Včera v noci zasa počula chodiť niekoho po izbe a zrazu len rachot a na strede izby našla podprsenku.Nechápala,ako sa mohla podprsenka dostať zo stoličky na stred izby a ešte s takým rachotom.Dnes im prišiel farár vysvetiť byt a keď odišiel, všimla si, že fotky na stene sú obrátené naopak.V byte býva s kolegyňami a aj oni počuli nevysvetliteľné zvuky a pocit chladu.Dcéra ja už s toho zúfala a má aj strach.Neviem ako by som jej pomohla.Ja som sa s takým niečím ešte nestretla.Preto sa obraciam na Vás a prosím o radu a pomoc.Veľmi pekne ďakujem.Marta Zuberová

    Like

Pridaj komentár

