Z prednášky do buriny

V sobotu som mala parádny deň. Bola som viesť meditáciu pre 50 žien na Bootcampe u WomanUp Founderky & Podnikateľky.

Vypočula som si zaujímavé prednášky a spoznala som zaujímavé ženy. Veľmi ma potešilo, že niektoré ma poznali a prišli sa mi poďakovať za prácu, ktorú robím – či už online, alebo článkami do časopisov. TAAAAAK ma to potešilo a dodalo motiváciu! 🥰️

Aj vaše spätné väzby priamo na mieste, ako aj v správach na meditáciu ma chytili za srdce a dojali ma. VEĽKÁ VĎAKA! 🥰️

Po evente sme sa vybrali k svokrovcom, šli sme hneď, takže som tam prišla namaľovaná, v šatoch a lodičkách. Prídeme tam a svokrovci sú uprostred pílenia a skladania dovezeného dreva. 

Šaty-nešaty, šup sa prezliecť a ideme pomôcť. No ale – nakoniec ma pri dreve nebolo treba, tak som šla trhať burinu medzi jahodami.

Viete ako to skončilo? Pomedzi trhaním buriny mi napadali samé paralely s mojou prácou s klientami na pobytoch a mentoringoch, ako aj s mojimi vlastnými procesmi.

Že aj my v hlave nosíme kopec buriny a

– keď ju nevytrháme, zadusí naše jahody,

– keď neprídeme ku koreňom, znova vyraší,

– niekedy nás poškriabe a to bolí,

– niekedy ide ľahko von, lebo okolnosti sú pripravené,

– niekedy treba počkať, pripraviť si správne nástroje, pripraviť pôdu,

– niekedy to trvá dlhšie, inokedy kratšie…

Každá táto burina nám blokuje energiu. Dostávame sa do nepohody, vnútorného nepokoja, stresu, emocionálnych hojdačiek a to sa prenáša do pracovnej aj osobnej oblasti.

Čo by ste povedali na to, túto burinu vytrhať?

Pozývam vás na 3-dňový online workhsop

Ako odblokovať energiu vnútornej pohody“.

Bude sa konať večer od 11.-13.6.2023.

Pridaj komentár