Anjeli Hojnosti pre Vás

AnjelHojnostiMilí priatelia,

včera som mala zvláštny deň. Život mi skrížili situácie a ľudia, pri ktorých som si uvedomila, že mávame dni, keď potrebujeme pomoc, podporu jemnohmotných energií a nevieme si ich sami privolať, alebo máme pocit, že naša vnútorná sila nám na to nestačí. Ak máte akurát takéto dni, alebo fázu života, tieto riadky sú pre Vás. Týmto Vám slúžim ako prostý sprostredkovateľ energie.

Napíšte mi mail (duchovno.blog@gmail.com), ak máte záujem o podporu pomocou energie Anjelov Hojnosti. Ja Vám odpošlem presný čas, kedy Vám energiu Anjelov Hojnosti sprostredkujem, nasledovne môžete urobiť menší rituál. Tento rituál je orientačný, t.j. ak máte vnútorný pocit pozmeniť ho, riadte sa ním. Vaše vnútorné pocity vychádzajúce zo srdca a lásky sú vždy správne.

Rituál privítania Anjelov Hojnosti

Príprava

Premyslite si, ktorý predmet pre Vás predstavuje hojnosť (lásky, energie, materiálna). Pripravte si papier, pero, obálku, bielu sviečku, nádobu kde budete môcť spáliť papier (starý hrniec…).

Pripravte si malý oltár, miestečko na poličke alebo stolíku, kam dáte predmet hojnosti a oltár poprípade ozdobte. Môžete použit kamienky, kvety, obrázky, mušle, sviečky…

Spíšte alebo vytlačte si dole uvedené privítanie pre Anjelov Hojnosti.

Prevedenie rituálu

Ukľudnite svoju myseľ, precíťte Vaše srdiečko, ponorte sa do jeho energie. Pristúpte k oltáru, zapáľte sviečku a privítajte nasledujúcou formulkou Anjelov Hojnosti:

V sile a láske v ktorej som, vítam Vás bratia-sestry Anjeli Hojnosti, zo srdca a s láskou Vám ďakujem za Vašu podporu. Ďakujem, že ma budete najbližších 7 dní sprevádzať, viesť moje kroky, pomáhať mi s mojimi rozhodnutiami v súlade s mojím srdcom, dušou a univerzom. Ďakujem, že ma podporíte pri rozpoznávaní a získavaní hojnosti v mojom živote. Ďakujem za usmernenie energie na hojnosť duchovných aktivít, hojnosť lásky, hojnosť pevnej vôle, hojnosť slobody, hojnosť duševného a fyzického zdravia, hojnosť sebarozvoja, hojnosť pomoci druhým, hojnosť materiálnych statkov – a to v súlade s univerzom a cestou mojej duše. Ako symbol pre Vašu podporu, som si vybral/a tento predmet hojnosti, ktorý mi Vás bude pripomínať. Ďakujem Vám, s pokorou a láskou. Amen.“

Vnímajte energiu, ktorá Vás obkopuje. V tejto energii si napíšte na papier, 5 vecí, v ktorých potrebujete v najbližších 7 dňoch podporu. Papier vložte do obálky, pripravte si nádobu na spálenie a obálku spálte s týmito slovami:

„V sile a láske v ktorej som, žiadam Vás Anjeli Hojnosti o podporu. Tento oheň Vám prináša moje priania, nech ich uskutočnenie plynie ako ľahkosť tohto dymu. Nech sa tak stane. Amen.“

Najbližších 7 dní môžete pristupovať k oltáru, zaoberať sa ním, alebo len rozjímať nad jeho energiou. Môžete meditovať s predmetom hojnosti, alebo sa vnútorne Anjelom Hojnosti poďakovať.

Sviečku nemusíte prvý deň nechať dohorieť, môžete ju zapaľovať po celý týždeň tak, aby dohorela, nepoužívajte ju na iné účely.

S pokorou a láskou v srdci

Tina

 

 

Dodatok:
Mailom som dostala pripomienku kvoli vyrovnaniu energie – Vas dobrovolny prispevok mozete posielat na cislo konta: 1890386957/0200.

2 thoughts on “Anjeli Hojnosti pre Vás

Pridaj komentár

