Súťaž – odpovedz na otázky a vyhraj 10% zľavu na kurz

Ahojte,

na Sashe som vypísala menšiu súťaž – možno máte aj vy chuť zapojiť sa a vyhrať zľavu na moje vecičky. Súťaž ide takto:

Každý kto sa zapojí, niečo vyhrá. Naprv treba odpovedať na pár otázok. Každý so správnymi odpoveďami získa 10% zľavu na vecičky v mojom obchodíku.

Zo všetkých vyžrebujem 3 hlavné ceny – a to zľavu na kurz kreslenia mandál :

3. Miesto – 5 %, 2. miesto – 7,5 % a 1. miesto získa zľavu 10%.

A aké otázky som to na vás ušila?

Tieto 😉

1. Koľko kategórii sa nachádza v mojom obchodíku?
2. V ktorej mandale sú písmenká reči z ázie?
3. Ktorá pohľadnica je tak trošku sexi?
4. Kto sedí uprostred mandaly „Tichá radosť“?
5. Ktorý z obrazov kreslených kriedami je valentínsky?
6. Ktorá vecička z môjho obchodíku sa ti páči najviac?
 

Hádam niesú až také ťažké 😉

Súťaž končí v utorok – 5.2.2013 o 20:00.
 

Teším sa na vaše odpovede
Tina
 

 

Pridaj komentár

