Veselé fašiangy!

fasiangyFašiangy začínajú 11.11. o 11:11 a končia tento rok presne dnes. V Nemecku a Švajčiarsku sa oslavuje už od Novembra, v Rakúsku viac-menej len tento posledný víkend a posledný deň fašiangov – na fašiangový utorok. V Rakúsko to ide veľa luďom na nervy, ja sa ale vytešujem že môžem v prezlečení špacírovať po meste a každý vie prečo😀. V podstate v meste sú predavačky skoro všetky v maskách, robia sa rôzne akcie, v sobotu boli na dedinách maškarády a fašiangové sprievody. A výborné fašiangové šišky sa ponúkajú na každom rohu.

Aj u nás vo firme sa oslavuje, ako som sa ale dozvedela len na niektorých poschodiach. A tak som prehovorila mojich kolegov (hlavne kolegyne) aby sme sa tento rok poobliekali všetky v tom istom štýle. Kolegyne rozhodli, že budeme “Bürotussis” – kancelárske pipky🙂

Spoločnú fotku zatiaľ nemám, ja som už od rána takto vyparádená🙂

P.S.: trúfla som si takto ísť ráno vlakom z BA do Viedne :DDDDD

Prajem aj Vám veselé fašiangy!

😀

4 thoughts on “Veselé fašiangy!

  1. slobodnacesta píše:

    Niekto sa vráti z fašiangov a niekto zase ide na povianočný firemný večierok.😆 Neviem v akom svete žijem, ale vidím, že čas nehrá hlavnú rolu.😉

    Like

Pridaj komentár

