Vedomý sen – stretávam bieleho leva a tigra

26.12.2016 ca. 6:00 LD levom a tigrom
Som na ceste a za mnou na konci razcestia biely lev a tiger. Prcham od nich a v tom si uvedomim, ze snivam. Obraciam sa ku nim a idem im naproti, pytam sa ich, co mi chcu povedat. Tesim sa, ze som precitla a ze mi napadlo otocit sa a opytat sa, o co im ide. Ale neodpovedaju mi a coraz viac sa zmensuju, nie je mozne sa ku nim dostat. Otazku opakujem, ziadna odpoved. Dostavam sa k nejakej zeleznej konstrukcii a leziem po nej. Uzivam si pocit „praveho“ dotyku v LD a rozhodnem sa nevzlietnut, aby som si udrzala dlhsie kontakt s tymto svetom. Nevidim kam idem, casto sa obzeram za tymi dvoma a opakujem moju otazku, zostava bez odpovede. Rozmyslam, ci si mam vymysliet vlastny svet, ale rozhodnem sa ho nechat vytvarat sa spontanne. Vnimam ako sa dotykam roznych materialov, raz je to kamen, potom drevo, potom znova zelezo.

Tu niekde som sklzla opat do sna a nepamätam si, ako pokracoval a mam pocit, ze aj cast z LD mi vypadla. Hned po sne som sa nezobudila, spomenula som si nan az rano pri zapisovani posledneho sna.

Pridaj komentár