Ochrana zeme a Ashtar Sheran

Včera som si konečne znova sadla do kľudu a dala som ti túto meditáciu. Na konci som si ju trošku skombinovala. Spojila som sa so stredom vesmíru, nechala odtiaľ plynúť ku mne biele svetlo. Sadla som si do vytvorenej zlatej gule v solar plexus (neviem to slovo skloňovať sakra) a predstavila si, ako stúpam cez moje telo smerom hore. Stúpala som ponad mňa, nad náš dom, nad mesto, nad zem. Ocitol sa pri mne môj jednorožec a ako som ho zbadala, neverila som vlastným očiam. Alebo lepšie povedané vlastnej fantázii hihi. No, veď to je jedno 😉  V každom prípade mal brnenie! A ako som na neho nasadla, tak ja tiež.

Koľko pozerám, toľko pozerám, to brnenie na nás bolo. Bola som teda veľmi zvedavá, kam sa presunieme. Ocitli sme sa v nekonečnom rade ďalších obrnených bytostí. Pod nami bola zem a my sme stáli na takej mriežke čo obklopovala zem, kam každý dopĺňal energiu. Uvedomila som si, že ide o ochrannú akciu. Tak sme teda s Aaronom spojili naše energie a nasmerovali ich k mriežke, ktorá ich vzápätí vstrebala. Aaron povedal že sme tam hotoví a ocitli sme sa na lúke.

Najprv sa pri mne objavila energia neurčitej farby, trochu do zelena – predstavila sa mi ako Rafael. Vôbec sa mi to nezdalo, nešiel z nej pocit ako som od anjelov zvyknutá, skôr mi pripomínala krútiaceho sa hada. Keď som sa jej dôrazne spýtala kto naozaj je, bola dosť namosúrená, išiel z nej hnev, zašala mi hovoriť o určitej osobe, že ma do jej vývoju nič neni a že tá osoba túto energiu chce a že cieľom tejto energie je šíriť chaos. Pekne krásne (skôr škaredo) som ju teda vyhodila z môjho energetického poľa.

Poprosila som o spojenie sa s najbližšou energiou zo svetla. Objavila sa pri mne strieborno-biela energia, ktorá sa mi predstavila ako Ashtar Sheran. Hneď som si pomyslela – NEE!!! -> vesmirni lide!! Mňa porazí!! Ale keďže som z nej/neho necítila nič negatívne, skôr naopak – oblial ma pocit lásky, tak som si povedala že mu dám šancu niečo mi povedať. Prvé čo mi od neho prišlo bolo: Ochrana zeme a jej energií.

Ľudí? Aj, ale nielen. Snažia sa na vás napojiť pijavci energie, čomu zabraňujeme.

Ako? Videla si ochranný štít, neurónovú sieť. (muesela som si teraz vygoogliť, čo to vôbec je)

To je oboje? Áno. Správa znie: Spájajte energiu Matky zeme s energiou Stredu vesmíru – základu všetkého čo je. Posilníte ju tým.

Odkiaľ sú tie ničivé energie? Sú to energie, ktoré majú za účelom rozvíjať sa pomocou iných energií, vstrebať ich a tým dosiahnuť väčší vplyv, rozmach. Nie sú zlé, len by znamenali váš zánik. Je to jednoducho ich spôsob bytia.

Prečo nás ochraňujete? Kto ste? Sme spoločenstvo energií, ktoré tak isto čerpá a dáva zemi energiu. Jej základom je ale výmena a nie pohltenie.

Takže jednáte vo vlastnom záujme? Áno. Vy ste energie, ktoré patria k zemi, preto vás chránime.

Bol si inkarnovaný na zemi? Nie.

Chceš mi ešte niečo povedať? Ochrana.

??? Dôležitá je ochrana.

Ešte niečo? Chodievajte dávať energiu sieti zeme.

Ako to je s naším vzostupom? Vzostup je uvedomenie sa. Uvedomenie si vašich schopností.

A čo náš pozemský život a povinnosti? Uvedomením si schopností získaš prehľad a moc nad tvojím životom, ktorý si budete môcť tvarovať podľa vašich predstáv. Záleží len na vás.

Naša spoločnosť? Záleží len na vás a vašich rozhodnutiach. Uvedomenie si príčiny a následku. Udaj smer a vydaj sa ním. Neobzeraj sa, ak nemusíš. Dôveruj a ver.

A keď zistím že idem nesprávne? Udaj nový smer.

Čo karma? Môže ma hnať iným smerom? Pre očistenie karmy pomáha uvedomenie.

Čo si máme uvedomiť? Kto ste.

Kto sme? Energetické bytosti.

Uväznené v tele….  Nie, obývate a riadite telo, pomocou ktorého sa môže vaša energia rozvíjať.

Ako sa rozvíjaš ty? Pomocou mojich a iných energií.

Ako? Vzájomnou komunikáciou a výmenou. Predstav si neurónovú sieť ako prechádzajú impulzy (ukázal mi obrazmi len takú mriežku ktorou chodili záblesky, moc som tomu nerozumela).Tak nejak komunikujeme medzi sebou. Môžem ti dať viacej príkladov (videl že som tej sieti nepochopila haha). Prelínanie. Kvapka vody do mora a zároveň vyparenie sa vody.

Ste nádherné bytosti. Váš rozvoj je aj naším rozvojom a naopak.

Odkiaľ pochádza tvoja energia? Z celku.

sa určiť dimenzia? Načo?

Pre zaujímavosť. Nepodstatné. (mno, trošku mi tu “nandal” hihi)

Ale ukázal mi takú rozpleť energií – z jedného stredu hore išli ako keby poprepletané lúče energií, ako zapletené vlasové copy.

Aké máte vedomie? V súlade.

Rozlúčili sme sa, povedal mi že ma bude sprevádzať ešte nejakú dobu.

Z jeho rozhovoru som mala dobrý pocit, aj keď hovoril o tých ničiacich energiách, neprenášal na mňa pocit strachu, skôr som mala dojem, že si máme uvedomiť určité fakty a reagovať na ne. Cítila som veľkú vyrovnanosť, pocit lásky a dôvery.

Išla som teda pozrieť na net, čo sa vôbec o Ashtarovi píše. Prečítala som si pár channelingov, ktoré vôbec nesedeli s mojimi pocitmi – vyvolávali vo mne pocit jeho nadradenosti a šírenia strachu – ktorý som ja nemala. Natrafila som na jeden článok, kde jedna žena pár rokov komunkovala s Ashtarom a tiež bola prekvapená ohľadom rozdielnosti jej channelingov s inými. Vtedy jej bolo od jej Ashtara vysvetlené, že Ashtarov je viac a každý ma iný cieľ a inú vibráciu.  Tým som uzavrela moje hľadanie a ako vždy sa spolieham na to, čo som cítila ja – a dôverujem tomu. 🙂

♥♥♥

26 thoughts on “Ochrana zeme a Ashtar Sheran

    • Jej Minne, potesil si ma 😉 Asi to tak ma byt, ze sa so mnou spajaju pre mna kontroverzne energie, o ktorych mam predsudky o:-) Pokracovanie bude urcite 😉

      Like

  1. maja píše:

    Krasne Tino, tento clanek mi toho moc dal.
    Je takovy jasny a jednoduchy. Je v nem tolika pozitivni energie. A tak by to asi melo byt i v nasich zivotech. Nehledat to, co chybi, ale milovat to, co uz mame a s cim jsme stastni.

    Like

  2. Vidím, že si stretla Rafaelovú energiu. Nie vždy nám ukážu tú ich nekonečnú lásku. Ver mi takého ho poznám ja ,na jednej strane milý a na druhej strane to čo si ty stretla. Mne sa raz zhmotnil ešte na začiatku len veľká tvár nejakej vesmírnej bytosti a z očí mu žiarila žltá svetelná energia. Druhý krát sa mi zhmotnil do ludskej postavy.

    Včera som čítala príbeh o žene, čo opustila svoje telo pre ochorenie a stála pred nebeským súdom. Tam sa jej pýtali, aby si uvedomila čo je zač. Ona im vymenovala, že je matka, žena, katolíčka, človek a všetko možné, len nie to, čo chceli počuť. Poslali ju naspäť, žena sa zázrakom uzdravila a vážila si svoj život.

    Pekná meditácia. Ja som včera meditovala, nevizualizujem, len tak mi občas chodia rôzne obrazy, alebo úseky niečoho, či deje zo súčastnosti, ale aj z historie. Len ma zarazilo, že som videla svojho brata na invalidnom vozíku ako sedel za PC.(Brat je ok nie je postihnutý) Občas ked zaspávam, tak si v myšlienkach niečo poviem ako ked niekto vykrykuje zo sna, ale ja ešte sen nevidím, len odpoviem niekomu, koho nepočujem ani nevidím.

    Nestretla si sa s niečim podobným? Pokial som sa nezaoberala s anjelmi, nič také sa mi nedialo. Oni sami si to nevedia vysvetliť.

    Ink pekný článok a tie bytosti každý vnímame inak to je pravda.

    Like

    • Ahoj Bosorka, tento akoze Rafael nebol on, len sa za neho snazil vydavat. Stacilo, ked som mu prikazala zlozit masku a ukazat kto je zac. Bolo to nieco emocne, plne hnevu (uplny protiklad anjelov). Ale na zistenie toho, som potrebovala chvilku, lebo sa to snazilo byt zabalene vo svetle…

      To s tvojim bratom – moze byt upozornenie na nieco, co zanedbava. Ako keby nejaka cast z neho odumrela lebo sa jej nevenuje? To bolo prve slovo co mi napadlo – zanedbavanie. Mozno ti to pomoze pri lusteni hadanky.

      Like

      • Ahoj Tina, viem že sny sú akési symboly upozornenia, ale čo znamenajú predstavy počas meditácie to neviem. V komentáry pred týmto som ti písala, že som videla svojho brata na vozíku a dnes som počas meditácie videla svojho brata ako ho zrazilo auto. On vyletel do vzduchu a kotúlal sa na zem. Hneď som začala plakať ako keby som to videla na živo.
        On je úplne iný ako ja, je plachý a chýba mu sebavedomie. Donútila som ho ísť lekárovi, lebo má vysoký tlak a to má len 35. Neviem, na čo to upozorňuje, dúfam, že to nie je jeho budúcnosť. Nevieš, o niekom, kto dokáže šifrovať takéto predstavy??? Bola by som za to vďačná.

        Like

    • Podle meho nazoru bosorko jses to ty, kdo potrebuje pomoc. A protoze to z nejakeho duvodu nechces videt, presouva se ti to na tveho bratra, ke kteremu mas dobry vztah. Nedelej si starosti o nej, jde o tebe.

      Vic bych sem nechtela psat.

      Like

      • Presne tak Maja,
        to by musel byť prorocký sen -vízia, ak by sa mal týkať brata. Môj názor je, že ide o symboliku, čiže o to, čo sa s tebou deje. Niekto svojim životom, svojou cestou, ti podrazil nohy a tak ti zabránil pokračovať vo svojej ceste. Sedíš pred počítačom, nie ty, ale tvoj brat, čiže tvoja niektorá duchovná časť a prijímaš informácie, hoci nevieš, či zdroj pravdivý (internet je taký, hoci čo sa tam píše)…. Niečo v tom zmysle, o brata sa neboj 🙂

        Like

      • Ano Minne 🙂 Rozumela jsem tomu s tim prirovnanim.
        Nedavno jsem byla na pohrbu a pozustali zemreleho velice plakali. Ja jsem si rikala: Pro koho placete? Pro toho, ktery odesel nebo pro sebe?

        My jsme mistri v projekci nasich osobnich problemu na jine. (Hovorim i za sebe 😉 ).

        Like

      • Maja tu je môj mail… bosoracka@ gmail.com

        Do tretice som v sobotu videla policajné auto, najskorej blikať svetla a potom celé auto ako bolo odstavené pri niečom, potom sa mi do toho primiešali anjeli a už som viac nevidela.
        Ja si nemyslím, že to súviselo so mnou, moje vyššie ja ma varovalo. Sama som dostala upozornenie na seba vo sne.

        Like

  3. Rajka píše:

    Uzasny clanok a uzasni su ludia, ktori dokazu chanelovat alebo vyliezat z tela bez strachu. Ja vzdy dostanem strach a hned sa pracem naspat. 😛

    Like

    • Rajka kedy dostanes presne strach? Zazen strach laskou a doverou. Maj na vedomi, ze kazdu energiu, ktora sa ti nepozdava mozes rozhodne ale iste poslat od teba prec. Poziadaj o spojenie s energiami zo svetla.

      Like

  4. Rajka píše:

    Vies, ja sa stale citim nehodna toho, aby so mnou anjeli komunikovali. A mam obavu, ze nerozoznam ci je bytost zo svetla, alebo sa za nu len vydava. Raz som stretla bytost zo svetla, teda, aspon si to myslim, lebo som z nej mala velmi dobry pocit. Ale vtedy som o nich este nic nevedela. Vyliezla som z tela a ocitla som sa v miestnosti, a tam bola velmi krasna zena. Aziatka, mala oblecene jagave striebrobiele priliehave saty a na hlave asi tiez z toho materialu akysi cepiec, podobny ako faraoni. Usmiala sa na mna, vzala za ruku a zaviedla k zrkadlu. Ja som na seba pozrela a videla som sa ako aziatka, ale bradu a krk som mala akesi opuchnute. Povedala som: Toto som ja?
    -Ano
    -A co mam toto?-ukazala som na krk.
    -To je nic, to sa spravi.
    Potom to skoncilo.
    To bolo to dobre stretnutie, neviem kto bola, ale citila som z nej lasku.
    Potom raz som sa ocitla v nejakej krajine bolo tam sero, zo zeme vytriskovali ziarive cervene gejziry, ako ohnostroj. Lietali tam cudne sede bytosti, tvarom sa to podobalo na lastovicky.Ja som jch pozorovala, no oni ma nevideli.Nebala som sa. Po chvili, ked som chcela, som odtial vysla. Ja ked som vonku, vtedy sa nebojim, az ked sa vratim. Zacnem rozmyslat co sa mi mohlo stat, a ze sa nemusim vratit. Raz som sa vracala na 3x. Citim ze mam velku silu, ale bojim sa ju zobudit, lebo sa obavam, ze ju nezvladnem. Presla som aj regresom, ale o tom tu nebudem pisat.

    Like

    • Rajka,
      To bolo pekné a ešte aj problém v oblasti 5 čakry ti vyliečili. Keď sa človek vidí v duchovnom tele, vidí kde je nerovnováha.
      Spýtaj sa čikiho, či nebol aj on pri tých lastovičkách 🙂

      Like

    • moonica píše:

      Rajka,
      Ty nie si výnimka a si hodná toho, aby s Tebou anjeli komunikovali a anjeli sú zase hodní toho, aby si Ty komunikovala s nimi – je to vzájomné, veď všetko je jedným a sme vzájomne spojení … máš v sebe lásku nielen pasívne, ale dokážeš ju aj aktívne prejavovať, priamo z Teba láska vyžaruje a je silnejšia ako strach 🙂 a ak by si napriek tomu vnímala strach, tak skús začať rozprávať s Nathanaelom – možno bude zo začiatku iba ticho počúvať, čo mu hovoríš, ale skôr alebo neskôr prídu odpovede, znamenia a hlavne odíde strach 🙂

      Like

      • Suhlasim s Moonicou. Rajka, ked sa ti tieto tvoje cesty zatial zdaju silne, rob si vedene meditacie. Kde je presne urcene kam ides, co si predstavujes, co sa deje. Skus aj tu vizualizaciu s tvojim miesteckom, kde si ho ochranis od vsetkych a pozves tam len tvojho osobneho/strazneho/vyvoleneho anjela alebo inu bytost.

        Like

    • Rajka 🙂

      Ja si myslím, že si bola v ríši svojho strachu. Šero, znamenalo neistotu, gejzíry nečakané návaly strachu, ktoré, tak ako aj ohňostroj, po sebe nechajú stopu. A čudné šedé bytosti? Jednotlivé dôvody tvojho strachu :). Nevideli ťa, pretože si tam bola len ako pozorovateľ, no stačí si uvedomiť, že ty si ich pánom a ty si pánom svojho strachu :). Skús to tam naplniť láskou, uvidíme čo sa stane :)..

      LOVE 🙂

      Like

  5. Rajka píše:

    Som zvedava, co mi na to povie. Ja myslim, ze to bola nejaka nizsia dimenzia, ktora mi bola ukazana, ale kedze sme nemali rovnaku vibraciu, tak ma nevideli.

    Like

  6. Isbeja píše:

    Tina môžem sa spýtať? Ja keď meditujem tak sa dostanem do stavu bezmyšlienok..niekedy ubehne aj hodina a ja akoby spím ale pritom som stále hore,je to zvláštny pocit ale chcela som sa spýtať že ako sa napríklad ty dostaneš do rôznych krajín,máš jednorožca a podobne,alebo si to len predstavuješ ? Pripadám si tu ako nevzdelanec keď čítam vaše príspevky kde sú pre vás úplne samozrejmé -pohyb v astrále,kontakty s inými bytosťami a veci ktoré by ma ani vo sne nenapadli 😀 Chcela by som byť schopná zažívať takéto úžasné veci 🙂

    Like

    • Isbeja, v prvom rade gratulujem. Stav, ktory opisujes, ta absolutna bezmyslienkovitost a zaroven vedome vnimanie vsetkeho co je, ta podla mojho nazoru najviac posunie duchovne dalej. Vtedy citis ze SI. Co SI. Kto SI. Bez posudzovania, interpretacii.
      Ohladom jemnohmotnych bytosti, inych svetov a pod. – u mna to prebieha v mojich predstavach. Existuju aj ine pristupy, podla mna je to v konecnom dosledku vsetko jedno. “Take uzasne veci” si schopna zazivat aj ty, otazne je, ci by ti nieco dali 😉 Aka je tvoja motivacia chciet to zazivat?

      Like

  7. Isbeja píše:

    Ďakujem za odpoveď :)..Nemám nijakú motiváciu ak myslíš dobrý pocit zo seba alebo tak..nie je to vec ega,len ma to odjakživa fascinovalo,zaujímalo.. sama som chcela spoznať tieto rôzne svety a dimenzie 🙂 Pretože si hovorím ,že všetci tu žijeme v tomto zdanlivo reálnom svete a pritom svetov je toľko a to čo ešte nevieme a môžeme spoznať je príliš zaujímavé na to aby som sa tvárila že to neexistuje 🙂

    Like

Pridaj komentár

